ATTICANEWS.GR

Member Area
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ


Airselfie, Εναέριες selfie για όλους.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τετάρτη, 15 Φεβρουάριος 2017 08:12

Airselfie,

Εναέριες selfie για όλους.
 
af120-0airslefie

Η Airselfie, μία ελαφριά και λεπτεπίλεπτη εναέρια κάμερα, η οποία συνδέεται με έξυπνο κινητό, επιχειρεί να ανεβάσει σε μεγαλύτερα υψόμετρα τις φωτογραφίες selfie.

Είναι η πιο μικρή (διαστάσεις 3,72 εκατ. επί 2,65 εκατ.), η πιο ελαφριά (μόλις 52 γραμμάρια) φορητή κάμερα. Ένα drone, το οποίο ενσωματώνεται σε ειδική θήκη για το κινητό.

Διαθέτει βιντεοκάμερα 5 megapixel, μία 4GB micro SD κάρτα για να αποθηκεύει φωτογραφίες και μπορεί να πετάξει σε ύψος έως και 20 μέτρων. Οι λήψεις με αυτή την κάμερα συγχρονίζονται απευθείας από το κινητό μέσω δικτύου wifi 2,4 Ghz, το οποίο δημιουργεί η ίδια.

Ο χειρισμός πανεύκολος, είτε μέσω «εικονικού joystick» για να τραβήξουμε selfie, είτε γυρίζοντας το κινητό πλάγια. Ακόμη και ο ερασιτέχνης της εναέριας φωτογραφίας δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει δυσκολίες, κι αυτό λόγω του συστήματος απορρόφησης κραδασμών.

Ο σχεδιασμός αυτής της κάμερας-drone, που φέρει την υπογραφή του Ιταλού σχεδιαστή Eduardo Scorpianna, είναι εντυπωσιακός.

Προσφέρει ανεξάντλητες δυνατότητες για selfies και όπως υποστηρίζει πρόσφατη μελέτη αμερικανικού πανεπιστημίου, καινούργιες οδούς προς την ευτυχία. Η μελέτη απέδειξε (;) ότι ο αριθμός λήψης selfies είναι ευθέως ανάλογος του συναισθήματος ευεξίας του λήπτη.


Πηγή: CNN

http://www.typos.com.cy/cat/13/article/26289

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Φεβρουάριος 2017 08:15
 
RETAILBUSINESS AWARDS 2016: Retailer της Χρονιάς η Public Περισσότερα από 800 άτομα στη 15η διοργάνωση της μεγάλης γιορτής του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 14 Φεβρουάριος 2017 17:18

RETAILBUSINESS AWARDS 2016: Retailer της Χρονιάς η Public

Περισσότερα από 800 άτομα στη 15η διοργάνωση
της μεγάλης γιορτής του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας

resized NIKHTEΣ.RBA.2016

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017. H αλυσίδα καταστημάτων Public αναδείχθηκε Retailer της Χρονιάς και ο Ιωάννης Μασούτης της Διαμαντής Μασούτης A.E. Retail Manager 2016, στη 15η Τελετή Απονομής της διοργάνωσης των RetailBusiness Awards, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία σύσσωμου του Ελληνικού Λιανεμπορίου.

Με κεντρικό μήνυμα “Ιn Retail we Trust”, τα Βραβεία, που συμπληρώνουν φέτος 15 χρόνια επιτυχούς πορείας, αποτελούν ζωντανή απόδειξη της πίστης στο Ελληνικό Λιανεμπόριο, επιμένοντας σταθερά στην επιβράβευση των υγιών δυνάμεών του, που συνεχίζουν να αποδεικνύουν τη δυναμική τους επενδύοντας, δημιουργώντας θέσεις εργασίας και στηρίζοντας τον καταναλωτή.

Ο Εκδότης της Direction Business Network, κ. Βαγγέλης Παπαλιός, απένειμε το Βραβείο του Retailer της Χρονιάς, σε μια κατάμεστη αίθουσα από περισσότερα από 800 στελέχη της αγοράς του Λιανεμπορίου, της Βιομηχανίας και της Επικοινωνίας, καθώς και εκπροσώπους του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου.

Πέρα από τις μεγάλες διακρίσεις της Public και του κ. Ιωάννη Μασούτη, που αναφέρθηκαν, βραβεία έλαβαν επίσης οι: The Athletes Foot (Άγγελου Μεταξά 30Α, Γλυφάδα, [Retail Store - Sportswear], Public (The Mall Athens) [Retail Store - Ηλεκτρικά & Ηλεκτρονικά Είδη], Πρυτανείον Gold (Golden Hall) [Retail Store - Εστίαση], My Market (Λεωφ. Πεντέλης & Αττική Οδός, Χαλάνδρι) [Retail Store - Super Market], Public Café (Ισόγειο, Πλ. Συντάγματος) [Retail Coffee Store], ΑΒ Βασιλόπουλος για το πρόγραμμα «Καμπάνια για την αντιμετώπιση του Human Trafficking» [CSR Retail Strategy], My Alpha wallet [E-Commerce Mobile App], AΒ Βασιλόπουλος για την εφαρμογή ΑΒ Click2Shop [Retailer Mobile App], AΒ Βασιλόπουλος για το www.ab.gr/click2shop [E-Retailer], Public για τη Social Media Στρατηγική «Πάνω από 1 εκατομμύριο Followers στα Social Media [Social Media Retail Strategy], AB Bασιλόπουλος και J. Walter Thomspon Athens για την καμπάνια «ΑΒ Αληθινά Χαμηλές Τιμές» [Retail Campaign], καθώς και η AB Βασιλόπουλος [Retail Franchisor].

Για πρώτη φορά φέτος θεσμοθετήθηκε το βραβείο Ρ.Ο.Ρ. Star 2016 στην κατηγορία «Σχεδιασμός και Κατασκευή», το οποίο απονεμήθηκε στο Wind Sponsors Village Kiosk / Athens Classic Marathon 2016 της εταιρείας Wind, που κατασκευάστηκε από τη West.

Επιπλέον, Τιμητικά Βραβεία δόθηκαν στον κ. Γιώργο Μουστάκα για τη μακρόχρονη προσφορά του στο Ελληνικό Λιανεμπόριο και στον κ. Αθανάσιο Παπανικολάου για την πολυετή και πολυδιάστατη προσφορά του στο Λιανεμπόριο και την αγορά της εστίασης, καθώς και με αφορμή τα 40 χρόνια πορείας της με Goody’s στην ελληνική αγορά.

Προμηθευτές της Χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποίησαν για μία ακόμα φορά, αποκλειστικά για το περιοδικό RetailBusiness και την Direction το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών, αναδείχθηκαν οι Ελαΐς Unilever Hellas (Non Food), Creta Farms (Food & Drink), Γ.Ε. Δημητρίου (Λευκές - Μαύρες Συσκευές) και LG Electronics ΕΛΛΑΣ (Τεχνολογία).

 

resized Κατάμεστη η αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής

Βαγγέλης Παπαλιός: Η πίστη μας στο Λιανεμπόριο

Στο χαιρετισμό του ο Βαγγέλης Παπαλιός ανέφερε πως το 2017 είναι μια χρονιά-ορόσημο για την Direction, καθώς γιορτάζει δύο επετείους: «Συμπληρώνονται 20 χρόνια από τη δημιουργία του περιοδικού RetailBusiness, ενώ η φετινή είναι η 15η συνεχόμενη διοργάνωση των RetailBusiness Awards, μιας προσπάθειας που ξεκίνησε δειλά και κατόρθωσε να γίνει ο μεγαλύτερος και ο πιο σημαντικός θεσμός της ελληνικής αγοράς», σημείωσε. Τόνισε, ακόμη, πως η πίστη στο Λιανεμπόριο αποτελεί μέχρι και σήμερα το κίνητρο της εταιρείας, μετά από 20 χρόνια εκδοτικής παρουσίας στο χώρο του Retail και 15 χρόνια διοργανώσεων, ενώ υπογράμμισε πως τα RetailBusiness Awards «είναι η αφορμή της αγοράς να γιορτάζει το γεγονός πως εξακολουθεί να αναπτύσσεται, να προχωράει μπροστά και να προσφέρει στη χώρα και την οικονομία». Βέβαια, τόνισε πως η «αγορά από μόνη της μπορεί να κάνει πολλά, αλλά όχι τα πάντα. Χρειάζεται και αυτή στήριξη. Κίνητρα από την πολιτεία και χρηματοδότηση από τον τραπεζικό τομέα. Χρειάζεται ένα θεσμικό πλαίσιο χωρίς στρεβλώσεις και ρυθμιστικές και κανονιστικές διατάξεις, που θα λαμβάνουν υπόψη τους όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές και δεν θα προκύπτουν απλά και μόνο για ψηφοθηρικούς ή άλλους λόγους συμφέροντος. Και αν αυτά είναι πολλά και ίσως δύσκολα για να γίνουν, ας γίνει τουλάχιστον ένα: ας μην υψωθούν άλλα εμπόδια για το Λιανεμπόριο και τη Βιομηχανία - για την επιχειρηματικότητα γενικότερα». Κλείνοντας δήλωσε πως άμεσα ξεκινά η δουλειά για τα επόμενα RetailBusiness Awards. « Ό,τι κι αν γίνει με την αξιολόγηση, όσες κάλπες κι αν στηθούν ή όχι μέσα στους επόμενους μήνες, εμείς συνεχίζουμε… Γιατί πιστεύουμε στο Λιανεμπόριο», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

Η διοργάνωση

Τα RetailBusiness Awards 2016 διοργανώθηκαν από την Direction και το περιοδικό RetailBusiness και πραγματοποιήθηκαν, όπως κάθε χρονιά, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Διοργανώθηκαν σε συνεργασία με την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, ενώ η KPMG Ορκωτοί Ελεγκτές Α.Ε. αποτέλεσε για 11η συνεχή χρονιά τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης, διασφαλίζοντας την εγκυρότητα της διαδικασίας.

Μάλιστα, θα πρέπει να σημειωθεί πως για ακόμη μια χρονιά η διοργάνωση των βραβείων ήταν ανθρακικά ουδέτερη. Πιο συγκεκριμένα, η Green Evolution υπολόγισε τις σχετικές εκπομπές, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο GreenHouse Gas Protocol. Αυτές τις αντιστάθμισε πλήρως, σύμφωνα με τους κανόνες του σχήματος πιστοποίησης CO₂ Neutral Seal, με δικαιώματα άνθρακα επαληθευμένα βάσει του προτύπου Verified Carbon Standard, εκδίδοντας και το σχετικό πιστοποιητικό. Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για την όγδοη συνεχή χρονιά που η διοργάνωση είναι ανθρακικά ουδέτερη, ενώ το ίδιο ισχύει τα τελευταία τρία χρόνια και για το site www.retailawards.gr.

Τη διοργάνωση στήριξαν οι Kaiser Pilsner, Lidl Hellas, Premier Tax Free, Bestprice.gr, West, Μασούτης, Wind, (Χορηγοί), ΑΒ Βασιλόπουλος (Χορηγός κατηγορίας Προμηθευτής της Χρονιάς Food & Drink - Non Food), 24MEDIA (Χορηγός Κατηγορίας Retail Campaign), Cocα-Cola 3Ε (Χορηγός κατηγορίας Retail Store Super Market), καθώς και οι GWC Ελληνικά Κελλάρια Οίνων (Υποστηρικτής).

Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας ήταν τα Advertising.gr, BusinessNews.gr, Euro2day.gr και Huffingtonpost.gr, ενώ χορηγός τηλεοπτικής επικοινωνίας το SBC. Την εκδήλωση υποστήριξαν, επίσης, οι Asset Ogilvy Public Relations, Aria Fine Catering, Flex Book, Green Evolution, Image Pro, Trucks Vision, Music4Media (Official Partners), Pressious Arvanitidis (Χορηγός Εκτυπώσεων), Mass Courier (Χορηγός Διανομών), Future Models Management (Απονομές), KPMG (Ελεγκτικός Φορέας) και Digiprint (Event Sponsor).

 

 
Το Fresh Hotel το πρώτο Bike Friendly Hotel της Αθήνας.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 13 Φεβρουάριος 2017 13:48
Το Fresh Hotel το πρώτο Bike Friendly Hotel της Αθήνας.
 
entrance.jpg

Με το σήμα Bike Friendly Hotel πιστοποιήθηκε πρόσφατα το ξενοδοχείο Fresh Hotel της Αθήνας δείχνοντας έτσι την ευαισθησία του προς τους πελάτες του που είναι διατεθειμένοι να χαρούν μια βόλτα στην Αθήνα χρησιμοποιώντας ποδήλατο. Το ξενοδοχείο εκτός από τα 6 βασικά κριτήρια ικανοποιεί και 9 ακόμα από τα 11 προαιρετικά κριτήρια που θέτει το σήμα Bike Friendly Hotel προσφέροντας με αυτό τον τρόπο πλήρη υποστήριξη τους ποδηλάτες.

 
"Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που αποκτήσαμε το σήμα Bike Friendly Hotel τονίζοντας έτσι πόσο πολύ καλοδεχούμενοι είναι οι πελάτες με ποδήλατο στο ξενοδοχείο μας. Επίσης, στόχος μας είναι να ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να ενοικιάζουν ποδήλατο και να περιηγούνται στην Αθήνα, μια πόλη που έχει πολύ ανάγκη τα «καθαρά» μέσα μεταφοράς.", τόνισε η καΕιρήνη Αγιαννίδη, διευθύντρια πωλήσεων του ξενοδοχείου.
 
"Καλωσορίζουμε το Fresh Hotel την οικογένεια των Bike Friendly Hotels με πολύ χαρά. Είναι το πρώτο ξενοδοχείο των Αθηνών που πιστοποιήθηκε με το σήμα μας γεγονός πολύ αισιόδοξο για τον τουρισμό της Αθήνας, μια πόλη που προσπαθεί πολύ να δημιουργήσει και λειτουργήσει ποδηλατοδρόμους", τόνισε η κα Βίκυ Καραντζαβέλου, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Nattour.
 
Το Fresh Hotel αποτελεί μία όαση μέσα στο κέντρο, με ξεχωριστή ατμόσφαιρα και απόλυτα εξατομικευμένες υπηρεσίες, που προσφέρει πραγματική φιλοξενία. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τα 133 δωμάτιά μας (superior, executive, suites) και να απολαύσουν ελληνικές και μεσογειακές γεύσεις στο εστιατόριο Air Lounge roof bar με θέα την Ακρόπολη και την Αθήνα. Το πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο, η σάουνα και η πισίνα στον 9ο όροφο προσφέρουν χαλάρωση είτε κάποιος βρίσκεται σε διακοπές, είτε σε επαγγελματικό ταξίδι οι παροχές μας θα κάνουν τη διαμονή του αξέχαστη.
 
Το Fresh Hotel βρίσκεται σε ιδανική τοποθεσία ακριβώς στο κέντρο της πόλης, προσφέροντας στους επισκέπτες εύκολη πρόσβαση σε μια σειρά από αρχαιολογικούς χώρους, παραδοσιακά αξιοθέατα, μουσεία μοντέρνας τέχνης.
 
Σε κοντινή απόσταση βρίσκονται οι περιοχές της Πλάκας, του Ψυρρή, το Μοναστηράκι και το Σύνταγμα, που φημίζονται γιατί συγκεντρώνουν όλα όσα συμβαίνουν στην έντονη ζωή της πόλης. Καλούμε τους πελάτες μας να περιπλανηθούν με τα ποδήλατα στις γειτονιές, να παρασυρθούν  από τα σαγηνευτικά αρώματα των βοτάνων και των μπαχαρικών στην κοντινή Κεντρική Αγορά, και να νιώσουν  τον παλμό της πόλης μας.
 
 
FRESH HOTEL 
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα, Ελλάδα
fresh hotel - bike friendly hotel2.jpg
Στη φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά: H κα Ειρήνη Αγιαννίδη, διευθύντρια πωλήσεων του Fresh Hotel και η κα Βίκυ Καραντζαβέλου, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Nattour

 
Έχετε ανάγκη; Όπου και αν είστε στην Ευρώπη καλέστε το 112.11 Φεβρουαρίου «Ευρωπαϊκή Ηµέρα του 112» ...της Κασσιανής Τσώνη
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Σάββατο, 11 Φεβρουάριος 2017 11:00

Έχετε ανάγκη; Όπου και αν είστε στην Ευρώπη καλέστε το 112.11 Φεβρουαρίου «Ευρωπαϊκή Ηµέρα του 112»
...της Κασσιανής Τσώνηmedlabnews.gr

112

 

 
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ανακηρύξει την 11η Φεβρουαρίου ως «Ευρωπαϊκή Ηµέρα του 112», καθώς ο αριθµός 112 σχηµατίζεται από τη συγκεκριµένη ηµεροµηνία (11/2). Υπευθυµίζεται κάθε χρόνο, για να γίνει γνωστή η σπουδαιότητα αυτού του κοινού αριθµού στους ευρωπαίους πολίτες, που δείχνουν να αγνοούν την ύπαρξή του. 

 

 

 

Ο αριθμός για επείγουσες ανάγκες 112 λειτουργεί στην Ευρωπαϊκή Ενωση από το 1991. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η συντριπτική πλειονότητα των Ευρωπαίων πολιτών επικροτεί τη λειτουργία ενός τέτοιου τηλεφωνικού αριθμού. Ωστόσο, τρεις στους τέσσερις Ευρωπαίους εξακολουθούν να αγνοούν το 112 και να μην το χρησιμοποιούν. Σύμφωνα με την τελευταία  έρευνα της ενιαίας αγοράς «Νοικοκυριό E-επικοινωνιών και τηλεπικοινωνιών», το 49% των Ελλήνων γνωρίζει ότι μπορεί να χρησιμοποιεί το 112 οπουδήποτε στην ΕΕ.

 

 

 

 

Η κλήση γίνεται χωρίς χρέωση από κάθε είδους συσκευή, σταθερή ή κινητή, από τηλεφωνικό θάλαμο ή υπαίθρια τηλεφωνική συσκευή με κερματοδέκτη ή καρτοδέκτη. Ο αριθμός 112 λειτουργεί εντός εμβέλειας οποιουδήποτε δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Δηλαδή ακόμη κι αν το δίκτυο του καλούντα δεν λειτουργεί σε συγκεκριμένη τοποθεσία, η κλήση προς το 112 μπορεί να γίνει αρκεί να υπάρχει κάλυψη από άλλο δίκτυο. Λειτουργεί ακόμα και σε κινητό χωρίς κάρτα SIM.

 

Στην Ελλάδα, το 112 λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει με:
· την Αστυνομία
· τo Πυροσβεστικό Σώμα
· το ΕΚΑΒ
· το Λιμενικό Σώμα
· την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056
· την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000

http://medlabgr.blogspot.com/2017/02/112.html

 
Δήμος Ευρώτα: «Γίνε υπεύθυνος ιδιοκτήτης του σκύλου σου»
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Παρασκευή, 10 Φεβρουάριος 2017 09:39

Δήμος Ευρώτα: «Γίνε υπεύθυνος ιδιοκτήτης του σκύλου σου»

dog-owner1

Ο Δήμος Ευρώτα σας ενημερώνει για τις υποχρεώσεις σας ως ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων στα πλαίσια της αντιμετώπισης του πολύπλοκου και πολυεπίπεδου προβλήματος των αδέσποτων ζώων. Σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία , Ν.4039/2012 όπως τροποποιήθηκε από τον Ν.4235/2014 « για τα δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα συντροφιάς και την προστασία των ζώων από την εκμετάλλευση ή τη χρησιμοποίηση με κερδοσκοπικό σκοπό » κάθε ιδιοκτήτης δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς υποχρεούται:

α) να μεριμνά για τη σήμανση και την καταγραφή του ζώου του, καθώς και για την έκδοση βιβλιαρίου υγείας οπωσδήποτε μέσα σε προθεσμία δύο μηνών από τη γέννηση αυτού ή μέσα σε ένα μήνα από την εύρεση ή απόκτησή του, καθώς και να τοποθετεί σε εμφανές σημείο του περιλαίμιου του ζώου μεταλλική κονκάρδα, η οποία παρέχεται κάθε έτος από τους κτηνιάτρους κατά τον ετήσιο αντιλυσσικό εμβολιασμό του,

β) να δηλώνει μέσα σε πέντε ημέρες την απώλεια του ζώου του σε κτηνίατρο, που έχει πιστοποιηθεί στη Διαδικτυακή Ηλεκτρονική Βάση σήμανσης και καταγραφής των ζώων συντροφιάς και των ιδιοκτητών τους,

γ) να τηρεί τους κανόνες ευζωίας του ζώου και να μεριμνά για την κτηνιατρική εξέτασή του, η οποία αποδεικνύεται από τη σχετική εγγραφή στο βιβλιάριο υγείας ή στο διαβατήριο του ζώου, καθώς και να μεριμνά για την εξασφάλιση άνετου, υγιεινού και κατάλληλου καταλύματος, προσαρμοσμένου στο φυσικό τρόπο διαβίωσης του ζώου, που να του επιτρέπει να βρίσκεται στη φυσική του όρθια στάση, χωρίς να εμποδίζονται οι φυσικές του κινήσεις και η δυνατότητά του για την πραγματοποίηση της απαραίτητης για την υγεία και την ευζωία του άσκησης,

δ) να εφοδιάζεται με το διαβατήριο του ζώου του, εάν πρόκειται να ταξιδέψει με αυτό στο εξωτερικό,

ε) να μην εγκαταλείπει το ζώο του,

στ) να μεριμνά για τον άμεσο καθαρισμό του περιβάλλοντος από τα περιττώματα του ζώου εκτός αν πρόκειται για σκύλο βοήθειας,

ζ) να μεριμνά για τη στείρωσή τους, εφόσον δεν επιθυμεί τη διατήρηση των νεογέννητων ζώων ή δεν μπορεί να τα διαθέσει σε νέους ιδιοκτήτες.

η) να προσκομίζει στον οικείο Δήμο το αντίγραφο του πιστοποιητικού ηλεκτρονικής σήμανσης του ζώου

 

  • Γίνετε ένας υπεύθυνος ιδιοκτήτης προς όφελος του σκύλου σας, των άλλων ζώων, αλλά και των συνανθρώπων σας.

 

  • Βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμοι να πάρετε σκύλο. Να θυμάστε ότι ο σκύλος αποτελεί ουσιαστικά ένα νέο μέλος της οικογένειάς σας και, ως εκ τούτου, θα χρειαστεί χρόνο, χρήματα, προσοχή και φροντίδα.

 


Σελίδα 2 από 267
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα. Σε σημαντικό πολιτιστικό θεσμό της Θεσσαλονίκης εξελίσσεται ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση