ATTICANEWS.GR

Member Area
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ


Προλαμβάνουν τον διαβήτη τύπου 2, Γιατί τα ολόκληρα φρούτα είναι καλύτερα από τους χυμούς.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 05 Ιούνιος 2017 08:54

Προλαμβάνουν τον διαβήτη τύπου 2,

Γιατί τα ολόκληρα φρούτα είναι καλύτερα από τους χυμούς.
c5027-fruits juice

Πολλές φορές θα έχετε αναρωτηθεί τι είναι καλύτερο για την υγεία σας, να φάτε το φρούτο ολόκληρο ή να το στύψετε και να πιείτε τον χυμό του; Μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο BMJ, δίνει την απάντηση.

Συγκεκριμένα, η έρευνα εστιάζει στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2 και αποφαίνεται ότι η κατανάλωση ολόκληρου του φρούτου συντελεί σε σημαντική μείωση του κινδύνου νόσησης.

Οι ερευνητές μελέτες την διατροφή και την υγεία χιλιάδων ανθρώπων αρκετές δεκαετίες και παρατήρησαν ότι όσοι έτρωγαν κάθε εβδομάδα δύο ή περισσότερες μερίδες φρούτων, όπως μούρα, σταφύλια, σταφίδες, αχλάδια, μήλα και δαμάσκηνα είχαν κατά 23% μειωμένες πιθανότητες εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2.

Αντιθέτως, η κατανάλωση φρουτοχυμού καθημερινά είχε το αντίθετο αποτέλεσμα, αυξάνοντας κατά 21% τις πιθανότητες διαβήτη.

Οι ερευνητές αποδίδουν το αποτέλεσμα στις απότομες αυξήσεις του σακχάρου του αίματος που προκαλεί η συγκέντρωση σακχάρων στον φρουτοχυμό.

Παλαιότερες μελέτες έχουν δείξει εξάλλου ότι όταν φρούτα τρώγονται ολόκληρα ο οργανισμός απορροφά καλύτερα το θρεπτικό περιεχόμενό τους, όπως οι φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά. Αλλά όταν τα φρούτα στύβονται για να γίνει ο χυμός κάποια από τα θρεπτικά συστατικά, όπως οι φυτικές ίνες χάνονται ενώ τείνουμε να παίρνουμε και περισσότερες θερμίδες καθώς πίνουμε μεγαλύτερη ποσότητα απ’ αυτήν που θα καλούμασταν να μασήσουμε.

http://www.typos.com.cy/cat/9/article/28150

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 05 Ιούνιος 2017 09:03
 
Ποτίστρες για τα αδέσποτα τοποθετεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τετάρτη, 31 Μάιος 2017 16:09

 

Ποτίστρες για τα αδέσποτα τοποθετεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης

resized intrvntns 4 stray anmls-1

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού που αφορά στους χώρους πρασίνου και σε σημεία όπου παρατηρείται έντονη διέλευση δεσποζόμενων και αδέσποτων ζώων, τοποθέτησε σήμερα, Τετάρτη 31 Μαΐου 2017, τις δυο πρώτες ποτίστρες στο πάρκο πίσω από το Βασιλικό Θέατρο και στον Κήπο τoυ Μ. Αλεξάνδρου.

resized intrvntns 4 stray anmls-2

Αντίστοιχες παρεμβάσεις θα πραγματοποιηθούν στις περιοχές:

  • Πλατεία Δικαστηρίων
  • Πλατεία Ναυαρίνου
  • Εργατικό Κέντρο(πάρκο απέναντι από τον Ι. Ν. Αγίου Δημητρίου)
  • Εμπορικό Κέντρο ONE SALONICA
  • Πάρκο Αλκμήνης
  • Πολιτιστικό Κέντρο Τούμπας
  • Αμπελώνας
  • Πάρκο Ήχων

resized intrvntns 4 stray anmls-3

Οι ποτίστρες θα τοποθετηθούν σε σημεία όπου υπάρχει παροχή νερού και προσβασιμότητα, αφού πρώτα ελεγχθούν όλα τα δεδομένα σχετικά με τη χρήση των συσκευών ποτίσματος, τις προδιαγραφές και τη λειτουργικότητά τους.

resized intrvntns 4 stray anmls-4resized intrvntns 4 stray anmls-5resized intrvntns 4 stray anmls-6

 
Διατροφή των παιδιών, Σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 30 Μάιος 2017 09:34

Διατροφή των παιδιών,

Σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.
7ee8e-healthy eating

Κατά τις σχολικές εξετάσεις είναι σημαντικό να νιώθουμε υγιείς, έτσι ώστε να μπορούμε να αποδώσουμε. Πολλά είναι τα ερωτήματα που έχουν οι μαθητές σε σχέση με την διατροφή κατά την εξεταστική περίοδο. Τι να φάω άραγε κατά την διάρκεια του διαβάσματος; Όταν ξενυχτάω διαβάζοντας με πιάνει λιγούρα! Τι να φάω άραγε;

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι το άγχος κατά την εξεταστική περίοδο μπορεί να επηρεάσει τη διατροφή μας με αποτέλεσμα να οδηγήσει στην ανορεξία ή ακόμα στο άλλο άκρο την ανεξέλεγκτη κατανάλωση φαγητού, γλυκών και ότι άλλο βρεθεί μπροστά μας.

Είναι σημαντικό λοιπόν να κρατήσουμε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο την περίοδο αυτή. Ας μην παραλείπουμε γεύματα και ας τρώμε μέχρι και 5 μερίδες φρούτων ημερησίως τα οποία θα μας δίνουν τις απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για να έχουμε καθαρό μυαλό για διάβασμα.

Ισορροπημένη διατροφή σημαίνει βέβαια μια διατροφή που εμπεριέχει φαγητά από όλες τις ομάδες τροφών:

  • Πρώτη ομάδα: ψωμί, δημητριακά, ρύζι, μακαρόνια
  • Δεύτερη ομάδα: λαχανικά
  • Τρίτη ομάδα: φρούτα
  • Τέταρτη ομάδα: κρέας, πουλερικά, ψάρια, όσπρια, αυγά, ξηροί καρποί
  • Πέμπτη ομάδα: γάλα, γιαούρτι, τυρί
  • Έκτη ομάδα: λίπη, λάδια γλυκά


Πρωινό
Για παράδειγμα ένα σάντουιτς το πρωί με ψωμί ολικής αλέσεως, άπαχο τυρί και ένα ποτήρι άπαχο γάλα, είναι ιδανικό για ένα καλό πρωινό ξεκίνημα. Φρέσκα φρούτα και γιαούρτι για τα ενδιάμεσα είναι ακριβώς ότι χρειαζόμαστε για να μας κρατάει ξύπνιους.

Μεσημεριανό
Ισορροπία και το μεσημέρι, όσπρια ή ψάρι στη σχάρα σε συνδυασμό με ρύζι και φρέσκα λαχανικά, φτιάχνουν ένα ολοκληρωμένο μεσημεριανό γεύμα. Προσπαθήστε την ώρα των γευμάτων να κάθεστε στο τραπέζι, να τρώτε αργά και να απολαμβάνετε τις γεύσεις των φαγητών.

Απογευματινό
Το απόγευμα φτιάξτε φρουτοσαλάτα με φρέσκα φρούτα και φρέσκο χυμό πορτοκάλι.

Αποφύγετε τα λιπαρά και υψηλά σε ζάχαρη snacks όπως chips, σοκολάτες, μπισκότα,energy drinks, αλμυρά γιατί, ενώ μετά την κατανάλωση τους νιώθουμε ότι έχουμε πολλή ενέργεια, 1-2 ώρες μετά ρίχνουν τα επίπεδα ενέργειας μας ακόμα πιο χαμηλά.

Βραδινό
Προτιμήστε ελαφριά δείπνα, τα οποία όμως να είναι ισορροπημένα, δηλαδή μια μακαρονάδα με σάλτσα ντομάτας, τονοσαλάτα, κοτόπουλο στη σχάρα με φρέσκα λαχανικά, είναι ωραίες ιδέες.

Γενικά

  • Αν θα ξενυχτίσετε διαβάζοντας, μην το ρίξετε στο φαγητό, αλλά χρησιμοποιήστε άπαχο γιαούρτι με μέλι ή γιαούρτι με φρούτα για να βγάλετε την νύχτα.
  • Μην ξεχνάτε ότι η υπερκατανάλωση καφεΐνης μπορεί να μας κάνει νευρικούς και να μειώσει την αυτοσυγκέντρωσή μας.
  • Αν το άγχος επηρεάζει τις κενώσεις σας τότε, προτιμήστε απλά γεύματα, ελαφριά σε λιπαρά, χωρίς πολλές σάλτσες και κυρίως φαγητά που ξέρετε ότι σας αρέσουν.
  • Τέλος, κάντε μικρά διαλείμματα για περπάτημα, θα σας ανανεώσουν και θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας.
  • Ειδικά σκευάσματα που υπόσχονται να σας κάνουν να μάθετε τα πάντα σε μια μέρα δεν υπάρχουν και σοφό θα ήταν να μην επιχειρήσετε να πάρετε οποιοδήποτε σκεύασμα ή ροφήματα που υπόσχονται θαύματα.


Πριν την εξέταση
Ένα γερό πρωινό είναι ότι καλύτερο πριν από μια εξέταση. Επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι, άτομα που τρώνε πρόγευμα πριν από μια εξέταση, έχουν καλύτερα αποτελέσματα στις εξετάσεις!

Πηγή: Cypriahealth

http://www.typos.com.cy/cat/9/article/28038

 
3 μικρά μυστικά για απολαυστικό ντους, Οι λόγοι που δεν ευχαριστιέσαι το καθημερινό σου ντους!
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τετάρτη, 24 Μάιος 2017 10:55

3 μικρά μυστικά για απολαυστικό ντους,

Οι λόγοι που δεν ευχαριστιέσαι το καθημερινό σου ντους!
76f9b-woman-standing-shower

Υπάρχουν ορισμένα λάθη που χαλούν την εμπειρία του χαλαρωτικού ντους μετά από μια δύσκολη μέρα!

Είσαι στον δρόμο για το σπίτι μετά από μια δύσκολη μέρα και το μόνο που μπορείς να σκεφτείς είναι πως θα βγάλεις τα βρώμικα ρούχα και θα μπεις να «λιώσεις» κάτω από το ντους.

Για να εξασφαλίσεις στον εαυτό σου την εμπειρία που του αξίζει, πρέπει να αποφύγεις τις εξής συνήθειες που επιβαρύνουν το δέρμα αλλά και τον λογαριασμό νερού σου.

Πολύ ζεστό ή πολύ κρύο νερό
Η ιδανική θερμοκρασία για το δέρμα σου είναι κάπου στη μέση, υπολογίζοντας πάντα και την εξωτερική θερμοκρασία. Η Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας (ΣΔΕ), συνιστά ζεστό, αλλά όχι καυτό μπάνιο, για να αποτρέψεις την ξηροδερμία.

Δεν αερίζεις καλά το μπάνιο
Ένα μπάνιο που δεν αερίζεται καλά είναι η ιδανική εστία για μούχλα. Άνοιξε διάπλατα το παράθυρο μετά το ντους και άσε το να αποβάλλει τους ατμούς που δημιουργούνται στις επιφάνειες. Εάν δεν έχει παράθυρο, πάρε ανεμιστήρα.

Μην τρως πολλή ώρα στο μπάνιο
Η παραμονή κάτω από το νερό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στο δέρμα σου (ξηροδερμία,κτλ) αλλά και στα οικονομικά σου καθώς συνεπάγεται τεράστια σπατάλη νερού. Προσπάθησε να μην περνάς πάνω από 6-7 λεπτά στο ντους.

http://www.typos.com.cy/cat/9/article/27935

 
Κολυμβητικές επιδείξεις από μαθητές στο Δήμο Γλυφάδας
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δευτέρα, 22 Μάιος 2017 18:21

Κολυμβητικές επιδείξεις από μαθητές στο Δήμο Γλυφάδας

resized a004

 

Με μια μεγάλη γιορτή και κολυμβητικές επιδείξεις που θα ζήλευαν και επαγγελματίες αθλητές ολοκληρώθηκε η χρονιά για το δημοτικό πρόγραμμα εκμάθησης κολύμβησης στο Δήμο Γλυφάδας. Τα περίπου 600 παιδιά, ηλικίας από 2,5 ως και 10 ετών, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, έλαβαν μέρος στους αγώνες επίδειξης, που πραγματοποιήθηκαν στο ανακαινισμένο κολυμβητήριο στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο «Ματθαίος Λιούγκας» και έδειξαν τη μεγάλη πρόοδο που έχουν σημειώσει μέσα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Οι κερκίδες του κλειστού της Γλυφάδας ήταν κατάμεστες από γονείς, συγγενείς και φίλους των μικρών κολυμβητών που χειροκρότησαν την προσπάθειά τους. Στο τέλος απονεμήθηκε σε κάθε παιδί ένα μετάλλιο και ένα αναμνηστικό δίπλωμα.

resized a019

«Είναι μεγάλη μας χαρά να βλέπουμε την ανταπόκριση και τον ενθουσιασμό των παιδιών για τα προγράμματα κολύμβησης, καθώς και άλλων αθλημάτων, που έχουμε σχεδιάσει στο Δήμο μας προσεκτικά και με πολλή αγάπη για τη νέα γενιά», δήλωσε ο Δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου. «Η Γλυφάδα μας έχει πλούσια παράδοση και πολλές διακρίσεις στα αθλήματα του υγρού στίβου και εδώ για άλλη μια φορά έδειξε ότι υπάρχει συνέχεια», τόνισε ο τομεάρχης αθλητισμού του Δήμου, Περικλής Δορκοφίκης.

resized a031

 

resized B201resized B211resized B212

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 22 Μάιος 2017 18:29
 


Σελίδα 4 από 278
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ   Ευχάριστες μουσικές στιγμές προσέφερε ...

Αλίκη Βουγιουκλάκη, 21 χρόνια χωρίς την Αλίκη.
Αλίκη Βουγιουκλάκη,  21 χρόνια χωρίς την Αλίκη.
Αλίκη Βουγιουκλάκη, 21 χρόνια χωρίς την Αλίκη. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη γεννήθηκε στις 20 Ιουλίου του 1934 στο Μαρούσι. Τρεις μέρες ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση