ATTICANEWS.GR

Member Area
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ


Βραβείο «Gold Customers Choice Award 2016». Στην ετήσια εκδήλωση του Apollo Travel στο Creta Maris Beach Resort.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Παρασκευή, 28 Απρίλιος 2017 12:43

Βραβείο «Gold Customers Choice Award 2016».

Στην ετήσια εκδήλωση του Apollo Travel στο Creta Maris Beach Resort.

 

resized Creta Maris Beach Resort Award Nikos Vlassiadis and Apollo Travel team

Το Creta Maris Beach Resort βραβεύτηκε για μια ακόμη φορά από τον ταξιδιωτικό οργανισμό Apollo Travel με το βραβείο «Gold Customers Choice Award 2016» κατά την ετήσια εκδήλωσή του, που πραγματοποιήθηκε στους χώρους του ξενοδοχείου.

resized Andreas Metaxas and Apollo Travel team

Σε μια ιδιαίτερα γιορτινή και αισιόδοξη ατμόσφαιρα, η ομάδα του Apollo Travel παρουσίασε τις εξελίξεις, τις προοπτικές και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια ο οργανισμός, δίνοντας παράλληλα τα εύσημα των επισκεπτών του σε όλα τα ξενοδοχεία των νομών Ηρακλείου και Λασιθίου, που ξεχώρισαν την περασμένη τουριστική περίοδο.

 resized Apollo Travel annual event 2017

Το Creta Maris Beach Resort ξεχώρισε, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, λαμβάνοντας την πρωτιά και το βραβείο «Gold Customers Choice Award 2016». Ένα βραβείο που αποδεικνύει την υψηλή προτίμηση που δείχνουν οι Σκανδιναβοί επισκέπτες στο ξενοδοχείο, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών του.   

 resized Apollo Travel annual event 2017 2

resized Hotels awarded with the Apollo Travel awards

resized Creta Maris Beach Resort Logo cyan 

Σχετικά με το Creta Maris Beach Resort:

Το Creta Maris Beach Resort ανήκει στον Όμιλο Επιχειρήσεων Μεταξά και λειτουργεί από το 1975. Έχει δυναμικότητα 680 δωμάτια, σουίτες και bungalows, 6 εστιατόρια, 7 μπαρ, 7 πισίνες, γυμναστήριο, Hammam Spa, Children’s Club, και πολλούς χώρους για εξωτερικές και εσωτερικές δραστηριότητες για παιδιά και ενήλικες.

resized Spira Pool

Σχετικά με το Apollo Travel:

Το Apollo Travel είναι ένας ταξιδιωτικός οργανισμός ο οποίος δραστηριοποιείται στις Σκανδιναβικές χώρες (Νορβηγία, Δανία, Σουηδία, Φινλανδία) διακινώντας συνολικά 1.000.000 ταξιδιώτες τον χρόνο.

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 28 Απρίλιος 2017 12:48
 
"Φρέσκος αέρας" από σήμερα με την έναρξη της FRESKON - Με 191 εκθέτες και έντονο διεθνή χαρακτήρα ξεκίνησε σήμερα η FRESKON
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Πέμπτη, 27 Απρίλιος 2017 17:09

"Φρέσκος αέρας" από σήμερα με την έναρξη της FRESKON - Με 191 εκθέτες και έντονο διεθνή χαρακτήρα ξεκίνησε σήμερα η FRESKON

Freskon 1

 

«Φρέσκος αέρας» στον κλάδο των φρούτων και λαχανικών φυσάει από σήμερα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου ξεκίνησε την λειτουργία της η Freskon και θα διαρκέσει μέχρι τις 29 Απριλίου.

Το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών στην 3η του διοργάνωση εισέρχεται σταδιακά σε περίοδο ωριμότητας, καθώς έχει εδραιωμένη διεθνή απήχηση ως σημείο συνάντησης παραγωγών, εμπόρων και ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου.

Τα εγκαίνια της Freskon θα γίνουν σήμερα στις 17:30 από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Ευάγγελο Αποστόλου.

Η Freskon φέτος συγκεντρώνει 191 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), οι οποίοι προέρχονται από την Αργεντινή, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Κύπρο, το Ιράκ, την Αλβανία, την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τον Καναδά.

Η διοργάνωση αναπτύσσεται σε 12.500 τμ και στο πλαίσιο της υλοποιείται πρόγραμμα hosted buyers (προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών) με τη συμμετοχή 120 επιχειρήσεων από 28 χώρες. Μάλιστα, έχουν προγραμματιστεί πάνω από 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών.

Εκτός από το αμιγώς εκθεσιακό κομμάτι της Freskon, υλοποιούνται παράλληλα και σημαντικές εκδηλώσεις, όπως το Διεθνές Συνέδριο Ακτινιδίου, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη από σήμερα το πρωί στο περίπτερο 13.

 

 

 

 

Οι προβλέψεις για την παγκόσμια παραγωγή και κατανάλωση τα προσεχή χρόνια, οι νέες τεχνολογίες στην καλλιέργεια του ακτινιδίου, οι νέες ποικιλίες και οι τάσεις της κατανάλωσης, θέματα φυτοπροστασίας και θρέψης, τρόποι αντιμετώπισης ασθενειών, αλλά και το μάρκετινγκ και οι νέες αγορές είναι μερικά μόνο από τα θέματα που απασχολούν τις εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου Ακτινιδίου, στο οποίο συμμετέχουν κορυφαίοι ομιλητές.

Η Freskon φιλοξενεί και το FreshCon Market (σε συνεργασία με το περιοδικό «Φρουτονέα»), που έχει ως βασικό στόχο να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, δημιουργώντας κατάλληλες προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών. Στο φετινό FreshCon Market συμμετέχουν ο βρετανικός όμιλος της Tescο και ο γερμανικός όμιλος Metro, που είναι παγκόσμιοι «παίκτες» της αγοράς λιανεμπορίου, από την Βουλγαρία οι αλυσίδες Fantastico και T-Market, από την Ουκρανία η ΑΤΒ Market, η Velyka Kyshenya και η Tavria V, από την Ρουμανία ο όμιλος της γαλλικής Carrefour και η Mega Image, από την Σερβία η Maxi, η Univerexport, η Mercator και η Super Vero και από την Ελλάδα οι αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, Κρητικός, Χαλκιαδάκης, My Market-Metro Cash & Carry και η Discount Markt.

Το ωράριο λειτουργίας της Freskon είναι σήμερα από τις 11:00 έως τις 19:00, αύριο από τις 10:00 έως τις 19:00 και το Σάββατο, 29 Απριλίου από τις 10:00 έως τις 18:00. Το πάρκινγκ είναι δωρεάν για όλους τους εκθέτες και επισκέπτες.

 
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ - ΜΜΕ: Ίδιοι κανόνες για τηλεόραση και διαδίκτυο είναι απαραίτητοι για την καλύτερη προστασία των παιδιών
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τετάρτη, 26 Απρίλιος 2017 16:32

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ - ΜΜΕ: Ίδιοι κανόνες για τηλεόραση και διαδίκτυο είναι απαραίτητοι για την καλύτερη προστασία των παιδιών

 20170421PHT71978 width 600

 

Βρείτε παρακάτω ανακοίνωση Τύπου στα αγγλικά:

 

Media services: same rules needed for TV and internet to protect children better

 

   
 

 

 

Children should have the same protection whether they watching TV, a web-shared video or a web-streamed film, said committee MEPs on Tuesday.

 

Culture Committee MEPs advocated tightening up the child protection provisions of EU rules on audiovisual media services and also those on advertising and promoting European audiovisual works. Their ideas still need to be endorsed by Parliament as a whole.

 

Protecting children against violence, hatred, terrorism and harmful advertising

 

Video-sharing platforms will have to take corrective measures if users flag any content as inciting violence, hatred or terrorism, MEPs agreed. To this end, these platforms would need to put in place an easy-to-use mechanism allowing users to report content and be informed of measures taken.

 

MEPs also propose banning advertising and product placement for tobacco, electronic cigarettes and alcohol in children’s TV programmes and video-sharing platforms.

 

Rapporteur Sabine Verheyen (EPP, DE) said: "One of our main priorities is the protection of minors. We proposed adapting some of the rules applying to programmes on television to internet services, such as rules on advertising, product placement and sponsorship. Certain advertising in programmes aimed at a children's audience will be restricted, allowed only to a very limited extent or will be prohibited in general."

 

New quotas on TV advertising

 

For TV advertising, MEPs agreed on new rules imposing a maximum 20% daily quota, giving the broadcaster the flexibility of adjusting their advertising periods.

 

European content quota of 30% for on-demand platforms

 

To reflect Europe’s cultural diversity, MEPs called for a 30% quota of European works in on-demand platform catalogues, instead of the 20% proposed by the EU Commission. This quote should include works in the languages of the countries where they are distributed.

 

Under the amended rules, EU member states could ask on-demand platforms to contribute financially to the development of European audiovisual productions, either by investing directly in content or by contributing to national funds. Their contributions should be proportional to their revenues in the country where they would contribute.

 

Rapporteur Petra Kammerevert (S&D, DE) said: “To increase quotas for video-on-demand offers does not necessarily ensure a stimulation of new European audiovisual content, but it is a clear EU policy signal. Such a quota should be achievable and should not be an undue burden on anybody”. “At the same time, we want to enable member countries to commit video on demand platforms to payments of national film funds that can stimulate the production of new European works”.

 

Next steps

 

Parliament as a whole will decide on 15 May in Strasbourg whether to open inter-institutional talks, for the final approval of the legislation, on the basis of the committee proposals. The Council plans to adopt its negotiating mandate on 23 May.

 

 
Ανοιξιάτικος αέρας σε σχολικές αυλές… ● Έργα αναμορφώσεων και κατασκευών σε σχολεία του δήμου Νεάπολης-Συκεών
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 25 Απρίλιος 2017 16:58

Ανοιξιάτικος αέρας σε σχολικές αυλές…

● Έργα αναμορφώσεων και κατασκευών σε σχολεία του δήμου Νεάπολης-Συκεών

resized 3o nipagogeio pefkon-5

resized 3o nipagogeio pefkon-1

 

Μία πολύ ευχάριστη έκπληξη περίμενε σήμερα το πρωί τους μικρούς «ενοίκους» του 3ου Νηπιαγωγείου Πεύκων (Καβάφη 1), που επέστρεψαν στο σχολείο τους μετά τις διακοπές του Πάσχα.

Ένα τεράστιο κίτρινο σύστημα παιδικής χαράς με δύο μεγάλες, κόκκινες τσουλήθρες υποδέχθηκε τους εντυπωσιασμένους μικρούς μας φίλους σε μία ανακατασκευασμένη αυλή, με νέο φρέσκο γρασίδι, μονοπάτι και ένα πολύχρωμο αντικραδασμικό δάπεδο ασφαλείας, σύμφωνο με τους σύγχρονους, ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Οι εργασίες αναμόρφωσης του αύλειου χώρου ολοκληρώθηκαν κατά το διάστημα των εορτών, ώστε με την επιστροφή των παιδιών στις σχολικές αίθουσες και την έλευση του ανοιξιάτικου καιρού να είναι όλα έτοιμα για ανέμελο, ασφαλές και δημιουργικό παιχνίδι, σε ένα λειτουργικά και αισθητικά αναβαθμισμένο περιβάλλον.

resized 3o nipagogeio pefkon-2

Την ίδια ευχάριστη έκπληξη θα αντικρίσουν το προσεχές διάστημα και οι λιλιπούτειοι «ένοικοι» του 4ου Νηπιαγωγείου Πεύκων (Τριών Ιεραρχών 1), των οποίων το σχολείο είναι το επόμενο που παίρνει σειρά και θα αποκτήσει μία ασφαλή, αναμορφωμένη αισθητικά και λειτουργικά αυλή, όπου θα απολαμβάνουν ξέγνοιαστα το παιχνίδι τους.

«Με τις παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί και αυτές που έχουν ήδη δρομολογηθεί, ο δήμος μας φροντίζει ώστε οι χώροι που μορφώνονται και παίζουν τα παιδιά μας να αποκτήσουν όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά πιστοποίησης που απαιτούνται, προκειμένου να απολαμβάνουν ένα περιβάλλον με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας και αισθητικής, αλλά παράλληλα οι χώροι αυτοί να εκπληρώνουν ταυτόχρονα και την εκπαιδευτική αποστολή τους», δηλώνει ο Τεχνικών Έργων Αντώνης Σαουλίδης.

resized 3o nipagogeio pefkon-3

Στη Νεάπολη

Παράλληλα, σε τροχιά «ολικού λίφτινγκ» μπαίνουν πολύ σύντομα και το σχολικό κτίριο και η αυλή των 3ου-5ου Δημοτικών Σχολείων στη Νεάπολη. Ήδη αναδείχθηκε ανάδοχος εταιρία για τον ανασχεδιασμό του αύλειου χώρου με δημιουργία βοτανικού κήπου, ανασχεδιασμό της κεντρικής εισόδου και δημιουργία κτιστού καθιστικού, αθλητική δαπεδόστρωση με υποχώρους για την ανάπτυξη αθλοπαιδιών, επένδυση κερκίδων, προσθήκη πρασίνου, όπως επίσης παρεμβάσεις στο εσωτερικό με προσθήκη τουαλετών, αλλαγή των δαπέδων και των ψευδοροφών, αντικατάσταση κουφωμάτων καθώς και παρεμβάσεις στο κέλυφος του 5ου Δημοτικού Σχολείου, συνολικού προϋπολογισμού 695.000 ευρώ.

resized 3o nipagogeio pefkon-4

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εργασίες ανακατασκευής και αναμόρφωσης των αύλειων χώρων των σχολείων του δήμου Νεάπολης-Συκεών πραγματοποιούνται αποκλειστικά από δημοτικούς πόρους, στο πλαίσιο της αντίληψης της διοίκησης του δήμου για μία σύγχρονη και ολοκληρωμένη, υψηλών προδιαγραφών εκπαιδευτική λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων.

 

 
8.700 γυμναστήρια, Χρυσές δουλειές κάνουν τα γυμναστήρια στη Γερμανία με ετήσιο τζίρο 5,05 δις ευρώ.
News - ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Τρίτη, 18 Απρίλιος 2017 09:59

8.700 γυμναστήρια,

Χρυσές δουλειές κάνουν τα γυμναστήρια στη Γερμανία με ετήσιο τζίρο 5,05 δις ευρώ.
b5688-gym

Χρυσές δουλειές κάνουν τα γυμναστήρια στη Γερμανία με ετήσιο τζίρο 5,05 δις ευρώ. Σύμφωνα με την Ενωση Γερμανικών Γυμναστηρίων περισσότεροι από 10 εκ. Γερμανοί έχουν γραφτεί σε συνολικά 8.700 γυμναστήρια. Μέχρι το 2020 ο κλάδος ευελπιστεί ότι τα μέλη θα ξεπεράσουν τα 12 εκ. Την τελευταία χρονιά οι μεγάλοι κερδισμένοι της αυξημένης ζήτησης είναι τα γυμναστήρια "χαμηλού κόστους".

Εκθεση για τα γυμναστήρια στη Γερμανία αναφέρει ότι η πιο πετυχημένη αλυσίδα γυμναστηρίων είναι ο όμιλος McFit με 181 γυμναστήρια και 1,1 εκ. πελάτες. Ακολουθούν με κάποια διαφορά οι αλυσίδες clever fix, Fitness First, Kieser Trainig. Για πρώτη φορά το 2016 οι αλυσίδες είχαν περισσότερα μέλη από τα μεμονωμένα στούντιο. Οι τιμές ανά μήνα στα γερμανικά γυμναστήρια κυμαίνονται μεταξύ 34,47 ευρώ στις αλυσίδες και 52,45 ευρώ σε στούντιο της γειτονιάς. Υπάρχουν όμως και μικρές αλυσίδες "πολυτελείας" που στοιχίζουν 65,80 ευρώ το μήνα.

Ενδιαφέρον έχει επίσης ότι σχεδόν 90% του συνολικού τζίρου των 5,05 δις ευρώ του κλάδου προέρχεται από τις συνδρομές των μελών.

Στον αγώνα για όλο και περισσότερα μέλη, τα γυμναστήρια έχουν πλήθος νέες προτάσεις για όσους εξετάζουν μια ενδεχόμενη εγγραφή.Στις τελευταίες τάσεις ανήκουν και τα...διαδικτυακά γυμναστήρια, στα οποία τα μέλη κατεβάζουν από το διαδίκτυο τις ασκήσεις που κάνουν στη συνέχεια στο σπίτι. Σύμφωνα με την εταιρία Deloitte τα μέλη των επιγραμμικών (online) γυμναστηρίων έφθασαν μόνο πέρυσι τα 563.000, από τα οποία σχεδόν 200.000 πληρώνουν συνδρομή!

http://www.typos.com.cy/cat/2/article/27316

 


Σελίδα 1 από 272
CARS 3 - 15 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ KAI ΣΕ 3D - Αφίσες - Sneak Peek Trailer
CARS 3 - 15 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ KAI ΣΕ 3D - Αφίσες - Sneak Peek Trailer
CARS 3 - 15 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ KAI ΣΕ 3D - Αφίσες - Sneak Peek Trailer CARS 3 are back   Παραγκωνισμένος από μια καινούργια γενιά ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση