ATTICANEWS.GR

Member Area
Απόψεις
Ερώτηση του Βουλευτή Επικρατείας Β. Οικονόμου με τίτλο "​Από τους πανηγυρισμούς πριν ένα μήνα, για τις συντάξεις του ΙΚΑ χωρίς δανεικά, φτάσαμε στο χείλος του γκρεμού ξανά!!!​​".
News - Απόψεις
Πέμπτη, 22 Σεπτέμβριος 2016 18:05

Ερώτηση του Βουλευτή Επικρατείας Β. Οικονόμου με τίτλο "​Από τους πανηγυρισμούς πριν ένα μήνα, για τις συντάξεις του ΙΚΑ χωρίς δανεικά, φτάσαμε στο χείλος του γκρεμού ξανά!!!​​".

OIKONOMOU

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

Προς: Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης

Θέμα: Από τους πανηγυρισμούς πριν ένα μήνα, για τις συντάξεις του ΙΚΑ χωρίς δανεικά, φτάσαμε στο χείλος του γκρεμού ξανά!!!

 

Κύριε Υπουργέ,

Με την πρόσφατη ασφαλιστική μεταρρύθμιση και παρά τις προηγούμενες δεσμεύσεις – διαβεβαιώσεις για προστασία των συντάξεων, έχουν γίνει περικοπές σε κύριες και επικουρικές συντάξεις, με αποτέλεσμα το “πετσόκομμα” των εισοδημάτων των συνταξιούχων.

Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε, τη μείωση των επικουρικών συντάξεων ως και 50%, την κατάργηση του ΕΚΑΣ για 158.000 χαμηλοσυνταξιούχους, τη μείωση στα μερίσματα του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων ως και 60%, τη μείωση στις κύριες συντάξεις στους νέους συνταξιούχους ως και 35%, τη μείωση στις συντάξεις χηρείας, τη μείωση στα νέα Εφάπαξ, τη μείωση στις συντάξεις των τραπεζοϋπαλλήλων, αλλά και τις αναδρομικές παρακρατήσεις στην εισφορά ασθενείας 6%.

Παρά, όμως, τις “θυσίες” των συνταξιούχων, το έλλειμμα του Ταμείου του ΙΚΑ διπλασιάστηκε, λόγω της μείωσης της κρατικής χρηματοδότησης και της κάμψης των εσόδων.

Μάλιστα σύμφωνα και με ανακοίνωση της Ομοσπονδίας των Εργαζομένων στο ασφαλιστικό ταμείο (ΠΟΣΕ – ΙΚΑ), το έλλειμμα του ταμείου κλειδώνει στα 2,1 δις ευρώ από τα 950 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι. Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως το ΙΚΑ πρόκειται να ζητήσει χρηματοδότηση από το Ασφαλιστικό Κεφάλαιο Αλληλεγγύης Γενεών (ΑΚΑΓΕ), για να καλυφθεί μέρος του ελλείμματος.

Καθώς γνωρίζουμε, το ΑΚΑΓΕ είναι ένα Ταμείο – Κουμπαράς που είχε δημιουργηθεί από την Κυβέρνηση της Ν.Δ. το 2008, με σκοπό τη χρηματοδότηση των συντάξεων για τις επόμενες γενεές.

Επίσης, με πρόσφατες δηλώσεις τους, Κυβερνητικά στελέχη, καθησύχαζαν πως τα έσοδα του ΙΚΑ, κινούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Κατόπιν αυτών:

 

Ερωτάστε:

  1. Προτίθεστε να χρησιμοποιήσετε πόρους του ΑΚΑΓΕ, για την κάλυψη της μαύρης τρύπας στο ταμείο του ΙΚΑ;

 

  1. Σε ποιά επίσημα στοιχεία στηρίχθηκαν οι δηλώσεις Κυβερνητικών στελεχών, για την βελτίωση των εσόδων στο ΙΚΑ;

 

  1. Πού οφείλεται η αύξηση της μαύρης τρύπας στο συγκεκριμένο ταμείο, πώς θα καλύψετε το χρηματοδοτικό κενό και τι μέτρα λάβατε για την εισφοροδιαφυγή;

 

ΌΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

 

 

ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

 

ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

 

ΤΣΙΑΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

 

ΚΕΛΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

 

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

 

ΒΑΓΙΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

ΒΟΥΛΤΕΨΗ ΣΟΦΙΑ

 

ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

 

ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

 

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

 

ΚΑΤΣΑΝΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

 

ΣΤΥΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

ΣΚΡΕΚΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

 

ΒΕΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

 

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ ΜΙΣΕΛ

 

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΝΝΑ

 
Αυτά είναι τα προβλήματα, κύριε υπουργέ Επικρατείας (λέμε τώρα) ...Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
News - Απόψεις
Τετάρτη, 21 Σεπτέμβριος 2016 09:43

Αυτά είναι τα προβλήματα, κύριε υπουργέ Επικρατείας (λέμε τώρα)

...Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
 

Την ώρα που ο κ. Τσίπρας, ο κ. Παππάς και η κουστωδία τους περιόδευαν σε ΗΠΑ και Καναδά, κάνοντας ντόλτσε βίτα στη Μέκκα του καπιταλισμού – και ενίοτε διαμαρτυρόμενοι επειδή κάποιοι δεν σεβάστηκαν τις υπερατλαντικές διακοπές τους – η Ελλάδα έβραζε απ’ άκρου σ’ άκρον.

Συντάξεις κόβονταν, η βιομηχανία υποχωρούσε ξανά, οι εγγεγραμμένοι άνεργοι (σύμφωνα με τον ΟΑΕΔ) παρουσίαζαν αύξηση αυγουστιάτικα, υγιείς επιχειρήσεις απειλούνταν με λουκέτο, εργαζόμενοι αγωνιούσαν για τις δουλειές τους, ο «διαγωνισμός» για τις τηλεοπτικές άδειες βούλιαζε σε ένα έλος σκανδάλων, η χώρα βρισκόταν στον αέρα από πλευράς χρηματοδότησης και το κράτος αντιμετώπιζε τις άμεσες ανάγκες του με πανάκριβο βραχυπρόθεσμο δανεισμό μέσω εντόκων γραμματίων του δημοσίου.

Μόνο αυτά;

Όχι, βέβαια!

Την ώρα που ο κ. Τσίπρας από του βήματος του ΟΗΕ έλεγε διάφορα φληναφήματα περί του μεταναστευτικού, υποστηρίζοντας ότι η συμφωνία ΕΕ – Τουρκίας λειτουργεί και οι μεταναστευτικές ροές έχουν μειωθεί, στα κατεστραμμένα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου ξεσπούσαν πρωτοφανείς ταραχές.

Ένα εμφυλιοπολεμικό κλίμα, αποτέλεσμα των χειρισμών των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ,  με συγκρούσεις μεταξύ μεταναστών διαφόρων εθνικοτήτων, πυρπολισμούς ελαιοκτημάτων, συγκεντρώσεις των κατοίκων – ακόμη και η υποστολή της σημαίας παρολίγον να ματαιωθεί διότι κινδύνευε η σωματική ακεραιότητα των μελών του αγήματος από διάφορους αλληλέγγυους και αντιεξουσιαστές.

Όλα αυτά, την ώρα που η Λέσβος έζησε τον χειρότερο τουριστικό Αύγουστο όλων των εποχών.

Ξέφραγο αμπέλι η Λέσβος και είναι απορίας άξιον πώς βρέθηκαν εκεί σε δράση διάφοροι αντιεξουσιαστές.

Η συμφωνία προφανώς δεν λειτουργεί. Στο 24ωρο 18-19 Σεπτεμβρίου στα νησιά έφθασαν 210 άτομα και στο 48ωρο 308.

Συνολικά στη χώρα έχουμε ξεπεράσει τα 60.000 άτομα – για την ακρίβεια στις 19 Σεπτεμβρίου είχαμε αισίως φθάσει τους 60.352, δηλαδή πολύ πάνω από τις συμφωνημένες 50.000.

Και στα νησιά έφθασαν τους 13.536, ενώ η χωρητικότητά τους έχει υπολογιστεί σε 7.450.

Μας λένε οι κυβερνητικοί ότι πέρσι έρχονταν κατά χιλιάδες – επίσης με δική τους ευθύνη.

Ναι, αλλά τότε δεν υπήρχε η συμφωνία, δεν είχε κλείσει ο βαλκανικός διάδρομος και δεν είχαμε τόσες χιλιάδες εγκλωβισμένους (συνεπεία της συμφωνίας) στα νησιά.

Η συμφωνία θα λειτουργούσε αν αυτοί οι άνθρωποι δεν εγκλωβίζονταν στα νησιά και λειτουργούσε η μετεγκατάστασή τους.

Αυτά είναι τα προβλήματα, κ. Παππά.

Και ως υπουργός Επικρατείας οφείλατε να τα γνωρίζετε και να καθίσετε κάτω να τα αντιμετωπίσετε!

Όχι να τρέχετε στις Αμερικές και στα πολυτελή ξενοδοχεία.

Αν δυσφορείτε που κάποιοι σας ενόχλησαν, όλοι οι υπόλοιποι δυσφορούν με την ανικανότητα και την αλαζονεία σας…

http://www.elzoni.gr/html/ent/208/ent.66208.asp

 
ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Σκέψεις για το Νέο Νόμο για την Αυτοδιοίκηση
News - Απόψεις
Τρίτη, 20 Σεπτέμβριος 2016 11:32

ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Σκέψεις για το Νέο Νόμο για την Αυτοδιοίκηση

Γιώργος Ιωακειμίδης

Ένα από τα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι ότι το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο σε πολλά ρυθμιστικά πεδία, αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο όλους τους Δήμους της χώρας, ανεξάρτητα από τα πληθυσμιακά, γεωγραφικά και λοιπά χαρακτηριστικά τους.

Συγκεκριμένα, στον τελευταίο Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (Ν.3463/2006), το άρθρο 75 καθορίζει τις ίδιες αρμοδιότητες για όλους τους Δήμους, μικρούς, μεσαίους και μεγάλους, ορεινούς και νησιωτικούς, αστικούς και αγροτικούς.

Οι υπάρχουσες διαφοροποιήσεις στον αριθμό των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, των Αντιδημάρχων κλπ είναι σωστές αλλά δεν αντιμετωπίζουν το θέμα της ουσιαστικής διαφορετικότητας των Δήμων της χώρας μας. Το ίδιο ισχύει και με τους διαφορετικούς ΟΕΥ που έφτιαξε η ΕΕΤΑΑ και ακολουθήσαμε όλοι μετά το 2010.

Η Ελλάδα με το γεωγραφικό της ανάγλυφο, την αστικοποίηση της επαρχίας και τον νησιωτικό της χαρακτήρα δεν είναι μια Ευρωπαική χώρα όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Γαλλία κλπ που χαράζεις όρια Δήμων όπως εσύ θέλεις. Εδώ τα όρια υποβάλλονται από τη γεωγραφική δομή και δεν αλλάζουν. Άρα βάση αυτών πρέπει να κινηθούμε και όχι όπως εμείς θα θέλαμε.

Το βασικό επιχείρημα στο οποίο στηρίζεται η νομοθέτηση των ίδιων αρμοδιοτήτων σε όλους τους Δήμους είναι το ότι πρέπει να διασφαλίζεται η ισοτιμία τους ως πολιτικών–διοικητικών θεσμών και ότι όλοι οι πολίτες έχουν το δικαίωμα να απολαμβάνουν τις ίδιες υπηρεσίες.

Η πολιτική αυτή επιλογή είναι καταρχήν σωστή ως πρώτο βήμα, αλλά χρειάζεται ως δεύτερο βήμα την αντιμετώπιση των αντικειμενικών διαφορών των Δήμων με συμπληρωματικά νομικά, διοικητικά, οικονομικά και επιχειρησιακά μέτρα διασφάλισης της ισότιμης αντιμετώπισης κάθε ανθρωπογεωγραφικής ενότητας. Διότι η ισότιμη αντιμετώπιση άνισων οντοτήτων επικυρώνει την ανισότητα και δεν διασφαλίζει την ισοτιμία.

Για το λόγο αυτό, η βασική στρατηγική επιλογή πρέπει να είναι ο συνδυασμός των ακόλουθων δύο κατευθύνσεων, οι οποίες εκ πρώτης όψεως είναι αντίρροπες :

  • Αναγνώριση των πληθυσμιακών, γεωγραφικών, αναπτυξιακών και λοιπών διαφορετικών χαρακτηριστικών των Δήμων και

  • Διασφάλιση της ίδιας ποιότητας, προσβασιμότητας και καθολικότητας των παρεχόμενων στους πολίτες υπηρεσιών, οπουδήποτε και εάν αυτοί κατοικούν.

Η πολυμορφία της χώρας πρέπει να μας κάνει ευέλικτους στον τρόπο διαχωρισμού των Δήμων και στον τρόπο άσκησης των αρμοδιοτήτων τους. Η ανάληψη από γειτονικούς Δήμους αρμοδιοτήτων που οι μικροί Δήμοι δεν μπορούν να εφαρμόσουν, η αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, η τηλεματική, η διαβαθμιδική συνεργασία Δήμου – Περιφέρειας κλπ είναι θέματα μελέτης που πρέπει να γίνουν.

Κατηγοριοποιήσεις Δήμων υπάρχουν και σε άλλες Ευρωπαικές χώρες όπως για παράδειγμα στην Ισπανία (έχει ενδιαφέρον να μελετηθεί το μοντέλο της) όπου οι αρμοδιότητες προσδιορίζονται σε κλίμακα 5.000 – 20.000 – 50.000 κατοίκων.

Εν ολίγοις νομίζουμε πως δεν είναι σωστό (βολικό βέβαια είναι) όπως μέχρι σήμερα κάναμε να έχουμε Δήμους που όλοι μπορούν να τα κάνουν όλα ενώ στην πράξη ξέρουμε καλά ότι αυτό δεν έγινε ποτέ και ούτε μπορεί να γίνει.

Προτείνουμε κάτι δύσκολο που πιθανόν θα δημιουργήσει συγκρούσεις και μεταξύ μας αλλά είναι αναγκαίο κατά την άποψή μας.

Το Υπουργείο Εσωτερικών και η ΚΕΔΕ οφείλουν να στήσουν το νέο Κώδικα Αυτοδιοίκησης με βάση την πολυμορφία της χώρας και με Δήμους διαφορετικών κατηγοριών. Να μελετήσουμε γρήγορα και να συζητήσουμε μεταξύ μας για όσο χρόνο χρειαστεί ώστε να φτάσουμε στις μεταρρυθμίσεις που θα οδηγήσουν:

α) στην εκπόνηση ειδικού κεφαλαίου στο νέο Κώδικα Δήμων και Περιφερειών που θα αναγνωρίζει τις νομικές αποκλίσεις από τις κανονιστικές ρυθμίσεις που αφορούν τον «μεσαίο Δήμο»,

β) στην οργανωτική κατηγοριοποίηση των Δήμων (οργανισμοί εσωτερικής υπηρεσίας, προσωπικό κλπ),

γ) στη βελτίωση του συστήματος κατανομής των Κ.Α.Π. στους Δήμους (και στις διαδημοτικές δομές τους) και

δ) στην εκπόνηση ενός μεσοπρόθεσμου ολοκληρωμένου επιχειρησιακού σχεδίου για την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων που θα αποφασιστούν.

Η προετοιμαζόμενη αναθεώρηση του Συντάγματος παρέχει τη δυνατότητα της αναγνώρισης των διαφορών των Δήμων και την ευθεία νομοθετική κατηγοριοποίησή τους, χωρίς να χρειάζεται η έμμεση κατηγοριοποίησή τους με τη χρησιμοποίηση διαδημοτικών σχημάτων ή της νομικής κατασκευής της διοικητικής υποστήριξης.

Γνωρίζουμε ότι δεν είναι εύκολο αυτό που προτείνουμε και τα δύσκολα δεν αρέσουν σε κανέναν. Χίλιες φορές όμως να μελετήσουμε, να συγκρουστούμε και να βρούμε το καινούριο παρά να συνεχίσουμε με κάτι που έχει ήδη τελειώσει.

Γιώργος Ιωακειμίδης

Δήμαρχος Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη

Επικεφαλής της «Νέας Αυτοδιοίκησης»

 
Άρθρο Δημ. Παπαδημούλη στη γερμανική εφ/δα «Handelsblatt»: «Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται κοινωνική και περιφερειακή συνοχή, όχι λιτότητα»
News - Απόψεις
Δευτέρα, 19 Σεπτέμβριος 2016 12:27

 

Άρθρο Δημ. Παπαδημούλη στη γερμανική εφ/δα «Handelsblatt»:

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται κοινωνική και περιφερειακή συνοχή, όχι λιτότητα»

PAPADIMOULISEK

 

  • Δημήτρης Παπαδημούλης: «Η ΕΕ και οι θεσμοί της οφείλουν πρώτα και κύρια οι ίδιοι να αντιληφθούν ότι η ευρωπαϊκή ενοποίηση όχι μόνο δεν προχωράει, αλλά κινδυνεύει με μια μεγάλη ιστορική οπισθοδρόμηση».

 

  • Άρθρο στη γερμανική εφημερίδα «Handelsblatt»

 

 

H γερμανική εφημερίδα Handelsblatt» δημοσιεύει άρθρο του Αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Παπαδημούλη.

Στο άρθρο του ο Έλληνας ευρωβουλευτής διαπιστώνει ότι «το οικονομικό και κοινωνικό χάσμα μεταξύ των κρατών-μελών βαθαίνει όλο και περισσότερο, με τον κίνδυνο διάσπασης και αποδόμησης του ευρωπαϊκού οικοδομήματος να ενδυναμώνεται καθημερινά», επισημαίνοντας παράλληλα ότι «σε αυτήν την κρίσιμη καμπή, μετά την απόφαση για Brexit, με τα υπαρξιακά διλήμματα για το μέλλον της Ευρώπης να κλονίζουν τους πολίτες της, όλες οι δημοκρατικές και προοδευτικές πολιτικές δυνάμεις που πιστεύουν στην Ευρωπαϊκή Ενοποίηση οφείλουν να εντατικοποιήσουν τις προσπάθειες για να βγει η Ένωση από το τέλμα που βρίσκεται».

 

Link δημοσίευσης: https://global.handelsblatt.com/edition/517/ressort/opinion/article/europe-needs-social-cohesion-not-austerity

 

 

Ακολουθεί το άρθρο μεταφρασμένο στα ελληνικά

 

«Η Ευρώπη χρειάζεται πολιτικές κοινωνικής και περιφερειακής σύγκλισης, όχι λιτότητας»

Του Δημήτρη Παπαδημούλη*

 

Το οικονομικό και κοινωνικό χάσμα μεταξύ των κρατών-μελών βαθαίνει όλο και περισσότερο, με τον κίνδυνο διάσπασης και αποδόμησης του ευρωπαϊκού οικοδομήματος να ενδυναμώνεται καθημερινά. Η Ευρωπαϊκή ηγεσία -και κυρίως το Συμβούλιο- αδυνατεί να διαχειριστεί τις πολιτικές που η ίδια επέλεξε να εφαρμόσει, που δεν είναι άλλες από την κατάλληλη αξιοποίηση του περίφημου «πακέτου Γιούνκερ», την καταπολέμηση της ανεργίας, την αύξηση στοχευμένων επενδύσεων σε παραγωγικούς τομείς, ιδιαίτερα των χωρών που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση και τις πολιτικές λιτότητας.

Η ανησυχία για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης απασχολεί πριν απ’ όλα τους Ευρωπαίους πολίτες για το πού αυτή οδηγείται. Απασχολεί όμως ιδιαίτερα την ηγεσία των ΗΠΑ τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Κι αυτό γιατί το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα έχει αναπτύξει και διαμορφώσει τέτοιους συνεκτικούς μηχανισμούς αλληλεπίδρασης, που καθιστούν αναγκαία τη χάραξη μιας μίνιμουμ κοινής πορείας. Τα τελευταία χρόνια, η διοίκηση Ομπάμα με κάθε τρόπο διατυπώνει την ανησυχία της για τη δογματική εμμονή στις πολιτικές λιτότητας και τις συνέπειες αυτής για την ευρωπαϊκή συνοχή, αλλά και για τις επιπτώσεις της στην παγκόσμια οικονομία.

Η ΕΕ και οι θεσμοί της οφείλουν πρώτα και κύρια οι ίδιοι να αντιληφθούν ότι η ευρωπαϊκή ενοποίηση όχι μόνο δεν προχωράει, αλλά κινδυνεύει με μια μεγάλη ιστορική οπισθοδρόμηση. Σε αυτή την κρίσιμη καμπή μετά την απόφαση για Brexit, με τα υπαρξιακά διλήμματα για το μέλλον της Ευρώπης να κλονίζουν τους πολίτες της, όλες οι δημοκρατικές και προοδευτικές πολιτικές δυνάμεις που πιστεύουν στην Ευρωπαϊκή Ενοποίηση οφείλουν να εντατικοποιήσουν τις προσπάθειες για να βγει η Ένωση από το τέλμα που βρίσκεται.

Αυτόν ακριβώς τον σκοπό εξυπηρέτησε η συνάντηση των ηγετών του ευρωπαϊκού Νότου στην Αθήνα πριν από λίγες ημέρες. Η συνάντηση δεν έγινε για να διχάσει την Ευρώπη, αλλά αντίθετα για να συμβάλλει με συγκεκριμένες προτάσεις σε μια ουσιαστική ενοποίηση της ΕΕ. Να προτείνει «εργαλεία» που μπορούν να συμβάλλουν σε ό,τι βρίσκεται σήμερα υπό αίρεση: η βιώσιμη ανάπτυξη, οι πολιτικές συνοχής, η σημαντική αύξηση της απασχόλησης, η ενίσχυση της διαφάνειας και της δημοκρατικής νομιμοποίησης και λογοδοσίας των ευρωπαϊκών θεσμών, η ενεργότερη συμμετοχή των πολιτών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Ένας από τους βασικότερους πυλώνες της σημερινής οικονομικής πολιτικής στην ΕΕ και την Ευρωζώνη, είναι το Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης. Η έξυπνη, ελαστική εφαρμογή του, καθώς και ο διάλογος για την αναθεώρησή του καθίσταται αναγκαία για να υπηρετηθεί πιο αποτελεσματικά ο στόχος μιας διατηρήσιμης και πιο ισχυρής ανάπτυξης. Όλο και περισσότερα κράτη-μέλη δεν τηρούν τις προβλέψεις του, με τις πολιτικές ηγεσίες να εγκλωβίζονται παρά να εμπνέονται από αυτό. Η συζήτηση και η αναζήτηση τρόπων για την αναθεώρησή του έχουν ήδη ξεκινήσει στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στην Επιτροπή και πρέπει να συνεχιστούν.

Την ίδια περίοδο στην Ελλάδα, η οικονομία παρουσιάζει σημάδια σταθεροποίησης και βελτίωσης, το ίδιο και τα δημόσια οικονομικά. Η κυβέρνηση επιχειρεί να προωθήσει δύο βασικά ζητήματα που άπτονται του ευρύτερου προβληματισμού για το οικονομικό και πολιτικό μέλλον της Ευρώπης. Το πρώτο ζήτημα αφορά στην συγκεκριμενοποίηση το συντομότερο δυνατόν των άμεσων και μεσοπρόθεσμων μέτρων για ελάφρυνση του δημόσιου χρέους που έχει ήδη αποφασίσει το Eurogroup στις 25 Μαΐου, προκειμένου η ελληνική οικονομία να καταφέρει να σταθεροποιηθεί σε γερές βάσεις και οι επενδυτές να νιώσουν μεγαλύτερη ασφάλεια και να ενισχυθούν οι επενδύσεις. Το δεύτερο αφορά στην αναγνώριση από τους θεσμούς της ανάγκης για ρεαλιστικά πρωτογενή πλεονάσματα μετά το τέλος του προγράμματος το 2018, ζήτημα το οποίο συνδέεται με την εξασφάλιση μιας βιώσιμης και μακρόπνοης ανάπτυξης και την αξιοποίηση των πλεονασμάτων για την ενδυνάμωση της οικονομίας και της αγοράς.

Και τα δύο αυτά αλληλένδετα ζητήματα είναι τόσο ελληνικού, όσο και ευρύτερα ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος. Αυτή ακριβώς η διαπίστωση έχει οδηγήσει πολλές δυνάμεις, από ένα ευρύ φάσμα μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στο να επιθυμούν διακαώς την αναζήτηση άμεσων λύσεων και την ανάπτυξη συνεργειών, προκειμένου η ΕΕ να μην οδηγηθεί σε διάλυση υπό το βάρος καταστροφικών πολιτικών και στην άνοδο των λαϊκιστικών ακροδεξιών δυνάμεων σε όλο και περισσότερα κράτη. Η συμβολή και ο ρόλος της Γερμανίας στην προσπάθεια αυτή πρέπει να είναι προωθητικός, με την πολιτική ηγεσία της να αναγνωρίζει ότι στην Ευρώπη των 27 στόχος είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη σύγκλιση, και όχι η ομαδοποίηση ή η δημιουργία διασπαστικών συμμαχιών, που θέτουν εν αμφιβόλω την κοινωνική και οικονομική ειρήνη.

 

*Ο Δημήτρης Παπαδημούλης είναι Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, επικεφαλής της ευρωομάδας ΣΥΡΙΖΑ

 
Σταύρος Καλαφάτης: Η Νέα Δημοκρατία είναι… μπετόν αρμέ!
News - Απόψεις
Δευτέρα, 19 Σεπτέμβριος 2016 12:05

Σταύρος Καλαφάτης: Η Νέα Δημοκρατία είναι… μπετόν αρμέ!

kalafatis

«Η Νέα Δημοκρατία δεν είναι, απλώς, ενωμένη, είναι… μπετόν αρμέ»! Αυτό υπογράμμισε ο βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης, μιλώντας σήμερα, Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016, στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης, FM100.

 

Στην ερώτηση για το πώς κρίνει την εμφάνιση του προέδρου του κόμματος, Κυριάκου Μητσοτάκη, στην 81η ΔΕΘ, ο κ. Καλαφάτης απάντησε:

 

«Θεωρώ ότι ήταν εξαιρετικός: Στοχευμένος, πολύ συγκεκριμένος, προσγειωμένος. Παρουσίασε ένα 100% διαφορετικό σχέδιο από αυτό το οποίο, τελικά, εκπονεί ο ΣΥΡΙΖΑ (αφού αυτό το σχέδιο που υποστήριξε πριν τις εκλογές το... ξέχασε). Πλέον, ο ΣΥΡΙΖΑ, με το πρόγραμμά του κατακρεουργεί τον κοινωνικό ιστό και προκαλεί ορυμαγδό στις εργασιακές σχέσεις.

 

Αντίθετα, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, με τις προτάσεις που αφορούν στο απλό δίπτυχο μείωση φορολογικών συντελεστών - δημιουργία περισσότερων θέσεων εργασίας που να προέρχονται από την κοινωνική οικονομία της αγοράς, προτάσεις κοστολογημένες, αποκλείοντας ξεκάθαρα το ζήτημα των απολύσεων στο δημόσιο τομέα, δείχνει πως βρίσκεται από την άλλη πλευρά του λόφου, από την καιροσκοπική πολιτική της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ».

 

Όσον αφορά το θέμα της πόλης, που είναι η Επίσχεση Εργασίας την οποία πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα να έχει προκληθεί κυκλοφοριακό έμφραγμα και να «την πληρώνουν» οι πολίτες, ο κ. Καλαφάτης υπογράμμισε:

 

«Έχω καταθέσει ερώτηση στη Βουλή, αλλά περιμένω ένα μήνα να μου απαντήσει ο κ. Σπίρτζης για το τι συμβαίνει με τον ΟΑΣΘ. Αφού ο υπουργός δεν ανταποκρίνεται, θα ανεβάσω τη βαθμίδα ελέγχου: Θα καταθέσω επίκαιρη ερώτηση (που τον υποχρεώνει να απαντήσει άμεσα και δια ζώσης). Όταν μαθαίνω, από δημοσιεύματα, ότι το υπουργείο ζητά όλους τους τραπεζικούς λογαριασμούς των εργαζόμενων στον ΟΑΣΘ, για να καταθέσει εκείνο τα χρήματα και δεν τα μεταφέρει στον ειδικό λογαριασμό του Οργανισμού καταλαβαίνω αφενός ότι δεν έχει εμπιστοσύνη, στο θεσμικό όργανο που είναι η διοίκηση και αφετέρου παραδέχεται πως αδυνατεί να ελέγξει την κατάσταση».

 

Ειδικά για την ταλαιπωρία του κόσμου, από τις απεργιακές κινητοποιήσεις, τόνισε: «Είμαι εναντίον του κοινωνικού αυτοματισμού, όμως, είναι απαραίτητο να λάβουν υπόψη και οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ την κατάσταση που βιώνει η ελληνική κοινωνία».

 
ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗς ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΟΥ Γ. Κωνσταντάτος, Δήμαρχος Ελληνικού - Αργυρούπολης: Ο Δήμος μας βρίσκεται μπροστά σε ιστορικές εξελίξεις
News - Απόψεις
Παρασκευή, 16 Σεπτέμβριος 2016 16:28

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗς ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΟΥ

Γ. Κωνσταντάτος, Δήμαρχος Ελληνικού - Αργυρούπολης: Ο Δήμος μας βρίσκεται μπροστά σε ιστορικές εξελίξεις

 

Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης θα υποδεχτεί την μεγαλύτερη επένδυση αστικής ανάπλασης στην Ν/Α Ευρώπη.

 konstntatos

Η συγκεκριμένη επένδυση ξεκίνησε από την προηγούμενη κυβέρνηση και συνεχίστηκε από την σημερινή δείχνοντας ότι στην πολιτική όταν υπάρχει συνέχεια ευημερεί ο τόπος μας.

Η σχεδιαζόμενη, από την κυβέρνηση αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού αποτελεί για εμάς μια απόλυτα θετική εξέλιξη μέσα όμως από συγκεκριμένες προϋποθέσεις που έχουμε ήδη αναπτύξει, τόσο προεκλογικά όσο και με την ανάληψη των καθηκόντων μας, ως δημοτική αρχή.

O Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης βρίσκεται πλέον μπροστά σε ιστορικές εξελίξεις που θα καθορίσουν το παρόν αλλά και το μέλλον της πόλης μας

.Να σημειωθεί πως από το 2013 είμαστε η μοναδική πολιτική δύναμη στην περιοχή η οποία υποστήριξε το επενδυτικό σχέδιο, χωρίς παλινωδίες, πισωγυρίσματα και παρενθέσεις  και αισθανόμαστε δικαιωμένοι για την επιλογή της Κυβέρνησης να επικυρώσει στην Βουλή την συμφωνία.

Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης, στα διοικητικά όρια του οποίου θα γίνει το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης, που είναι από τις πιο μεγάλες  στην ιστορία της Ελλάδας αλλά και μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη, δεν μπορεί να μείνει αμέτοχος. 

Διεκδικεί αυτά που δικαιούται  αφού χωροταξικά και διοικητικά αλλά και ιστορικά ο χώρος του πρώην αεροδρομίου του ανήκει στο μεγαλύτερο ποσοστό του.

Oφείλουμε να υπενθυμίσουμε στην κυβέρνηση, ότι πολλές υπηρεσίες  του δήμου μας , φορείς και σύλλογοί μας ήδη βρίσκονται μέσα στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Εδώ και πολλούς μήνες έχουμε θέσει στο ΤΑΙΠΕΔ και στην Ελληνικό Α.Ε.,  μια σειρά αιτημάτων μας αλλά και τα αντισταθμιστικά έργα  εκείνα, που θα αλλάξουν την μορφή του δήμου που γνωρίζουμε έως τώρα, και θα τον μεταμορφώσουν σε έναν σύγχρονο δήμο, πρότυπο για όλη την Ευρώπη.

Δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε στις διεκδικήσεις μας αφού θεωρούμε ότι η επένδυση γεννά μια νέα πόλη, όχι αυτόνομη και ανεξάρτητη αλλά προέκταση της σημερινής. Οφείλουν δε όλοι να συνειδητοποιήσουν πως το νέο με το παλαιό πρέπει να δέσουν αρμονικά . Η επένδυση στο Ελληνικό πρέπει να σεβαστεί τον τόπο μας  και τους ανθρώπους του ενώ εμείς με την σειρά μας οφείλουμε να καλωσορίσουμε όλους τους νέους κατοίκους και επιχειρηματίες που θα επιλέξουν τον ευλογημένο αυτό τόπο τα επόμενα χρόνια.

ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ
του δήμου προς την κυβέρνηση για την επένδυση του Ελληνικού, όπως ψηφίστηκαν από την διαπαραταξιακή επιτροπή του Δημοτικού Συμβουλίου:

 

1. Ιδιόκτητος Σταθμός διαχείρισης απορριμμάτων

 

Διεκδικούμε την δημιουργία ιδιόκτητου, κλειστού τύπου Σταθμού Διαχείρισης Απορριμμάτων και δημιουργία νόμιμης μεταφόρτωσης. Οι σταθμοί αυτοί να καλύπτουν τις ανάγκες της πόλης. Στον νόμο η κυβέρνηση θα πρέπει να προβλέψει όλες τις αλλαγές για χρήσεις γης σε περίπτωση που η εγκατάσταση γίνει σε δημοτικό οικόπεδο που θα υποδείξουμε εμείς.

Όλες οι κινήσεις, που ήδη γίνονται έχουν άξονα και προτεραιότητα την ανεξαρτησία του δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης με σκοπό οι δραστηριότητες αυτές να αποτελέσουν μελλοντικά μια μεγάλη πηγή εσόδων μέσα από πιθανές συνέργειες με άλλους δήμους.

Σε κάθε περίπτωση, η κλειστού τύπου μονάδα θα είναι στα πρότυπα των μεγάλων πόλεων του εξωτερικού, θα είναι περιβαντολλογικά νόμιμη, θα ακολουθεί την πολιτική της Περιφέρειας για τα απορρίμματα, ενώ η παρουσία της δεν θα είναι αισθητή στους κατοίκους, καθώς θα είναι κατασκευασμένη με αυστηρά διεθνή πρότυπα που ακολουθούν μεγάλες ευρωπαϊκές μητροπόλεις".

Έχει ζητηθεί επίσης, η κατασκευή ενός σύγχρονου αμαξοστασίου για τα δημοτικά αυτοκίνητα και η κατασκευή ενός Πράσινου σημείου συλλογής ανακυκλώσιμων απορριμμάτων.

Για τα παραπάνω ο δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ζητά να έχει την πλήρη ιδιοκτησία για την διαχείριση και την αξιοποίηση τους. Οι δομές αυτές βρίσκονται αυτή τη στιγμή εντός του αεροδρομίου.

2. Κτίριο διοικητικών υπηρεσιών του δήμου

Στον χώρο του πρώην Αεροδρομίου στο Ελληνικό θα δημιουργηθεί, σύμφωνα και με το επενδυτικό σχέδιο, ουσιαστικά μια νέα πόλη οι οποία, θα ανήκει χωροταξικά και διοικητικά στο μεγαλύτερο μέρος της  στον δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης. Οι υπάρχουσες κτιριακές υποδομές τις πόλης είναι αδύνατον να εξυπηρετήσουν μια νέα πόλη με τους κατοίκους της.

Ο δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ζητά την κατασκευή ενός σύγχρονου κτιρίου, που θα στεγάζει όλες τις υπηρεσίες που σήμερα είναι διάσπαρτες και σε πολλές περιπτώσεις ασφυκτιούν σε παλαιά κτίρια, ώστε οι χιλιάδες νέοι κάτοικοί της, οι επιχειρηματίες αλλά και οι επισκέπτες, σε συνδυασμό με τους σημερινούς κατοίκους να απολαμβάνουν υψηλές αυτοδιοικητικές υπηρεσίες.

3. Είσπραξη Δημοτικών Τελών

Τα ανταποδοτικά τέλη φωτισμού και καθαριότητας πρέπει να είναι θέμα αποκλειστικής ευθύνης του δήμου Ελληνικού Αργυρούπολης όπως συμβαίνει τα τελευταία 75 χρόνια με όποια χρήση και αν είχε ο χώρος των 6.000 στρεμμάτων.
Φυσικά οι όμοροι δήμοι να εισπράττουν τα ανάλογα τέλη που τους αναλογούν σε ότι αφορά το κομμάτι της επένδυσης στα όριά τους.

4. Θέσεις εργασίας

Δέσμευση του Επενδυτή για συγκεκριμένο ποσοστό θέσεων εργασίας από ανέργους της πόλης μας. O δήμος έχει ήδη ξεκινήσει να οργανώνει την δημοτική "τράπεζα ανέργων".

 

5. Διαχείριση Πάρκου και παραλίας

Ο δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ζητά τη διαχείριση του πάρκου και της υπό διαμόρφωση ελεύθερης παραλίας. Το Μητροπολιτικό Πάρκο να είναι δημόσιο και ανοιχτό για όλους τους κατοίκους της Αττικής και τους επισκέπτες του. Ο Δήμος ζητά μέσω αναπτυξιακής εταιρείας να αναλάβει τη διαχείρισή του μαζί με την παραλία και τους αθλητικούς χώρους.

 

6. Συνεργασία τοπικών επιχειρήσεων με τον επενδυτή

Όσες τοπικές επιχειρήσεις έχουν αντικείμενο σχετιζόμενο με το επενδυτικό έργο (υλικά οικοδομών, χρώματα, τεχνικά γραφεία κ.ά.) να έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με την επένδυση των 8 δισ. Να προτιμηθούν όλες οι τοπικές μας επιχειρήσεις (που να μπορούν να προσφέρουν έργο στον επενδυτή) με τιμές βέβαια ανταγωνιστικές ώστε να ενισχυθεί η τοπική οικονομία.

 

7. Νέο Πολεοδομικό Σχέδιο

Νέο Πολεοδομικό Σχέδιο για την πόλη που στα "πόδια" της θα πραγματοποιηθεί η επένδυση. (Συγκοινωνιακές αλλαγές και αναπλάσεις κεντρικών δρόμων της πόλης). Θα επιδιώξουμε να αναλάβει ο επενδυτής την υλοποίηση αναπλάσεων, πεζοδρομήσεων και όποιων άλλων αλλαγών μπορούν να δώσουν στην πόλη την δυνατότητα να εξελιχθεί για τα επόμενα 100 χρόνια. Η νέα πόλη πρέπει να δένει αρμονικά με την σημερινή.

 

8. Δημιουργία Αθλητικού Πάρκου

Δημιουργία Αθλητικού Πάρκου με την μεταφορά των Ολυμπιακών γηπέδων, όπως το μπάσκετ που ήδη χρησιμοποιούν οι ομάδες της πόλης μας.

Τα κλειστά γήπεδα μπορούν να αποσυναρμολογηθούν και να μεταφερθούν σε άλλο μέρος του αεροδρομίου ή εντός του δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης.

Ενσωματωμένη εικόνα 1

Μελέτη ειδικών δείχνει πως είναι εύκολο να γίνει και κυρίως οικονομικό. Θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιος θα καλύψει την δαπάνη μετεγκατάστασής τους. Οι εγκαταστάσεις τις οποίες πλήρωσε ο Ελληνικός λαός δεν χρειάζεται να κατεδαφιστούν.

9. Δωρεάν ελλιμενισμός των ερασιτεχνών ψαράδων της πόλης μας στη νέα Μαρίνα και να υπάρξουν ειδικά προνόμια για τον εμπορικό κόσμο του Δήμου.

 

10. Εγκαταστάσεις Σωματείων

Κατασκευή νέων σύγχρονων εγκαταστάσεων για τα σωματεία ΑμεΑ Ερμής, Αμυμώνη, Ένωση Ποντίων Σουρμένων, Κρητών και άλλων σωματείων και την απαλλαγή τους από τα επαίσχυντα πρόστιμα που τους επεβλήθησαν και πρέπει να ανακληθούν από την Κυβέρνηση με σχετική τροπολογία.

 

11. Υπόγειοι χώροι στάθμευσεις

Δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης στο Μετρό Αργυρούπολης και Ελληνικού. Αν αληθεύει ότι 1 εκ. άνθρωποι θα επισκέπτονται το Ελληνικό, τότε δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε ότι οι περιοχές πέριξ του Μετρό Ελληνικού και Αργυρούπολης θα πρέπει να αναπλαστούν και να κατασκευαστούν υπόγειο χώροι στάθμευσης για τους χιλιάδες νέους επισκέπτες.

 

12. Κοινωφελή Έργα

Συγκεκριμένα Κοινωφελή Έργα στην πόλη τα οποία θα προσδιοριστούν άμεσα.

 

13. Παραχώρηση των 12 στρεμμάτων του οικογενειακού πάρκου Αγίας Παρασκευής. 
Το Οικογενειακό πάρκο που κατασκευάστηκε το Μάϊο του 2015 θα πρέπει να παραμείνει στη δικαιοδοσία του δήμου και να επεκταθεί αν είναι δυνατόν.

 

14. Υλοποίηση της κατασκευής σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. 

Το Υπουργείο Άμυνας είχε παραχωρήσει έκταση για τη δημιουργία διαπολιτισμικού σχολείου εντός του αεροδρομίου, κάτι που θα είναι αναγκαίο και για τους νέους κατοίκους της πόλης.

 

15. Παροχή υποτροφιών σε αριστούχους μαθητές της πόλης μας. 

Σύμφωνα με τον επενδυτή μέσα στο χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού θα δημιουργηθούν πανεπιστημιακά παραρτήματα διεθνούς κύρους στα οποία οι αριστούχοι μαθητές μας να μπορούν να έχουν πρόσβαση.

 

16. Σύνδεση του βουνού με την παραλία

Ζητήθηκε να ενταχθεί στα σχέδια του επενδυτή η σύνδεση του βουνού με την υπό ανάπλαση παραλία του Ελληνικού και του υπό διαμόρφωση Μητροπολιτικού Πάρκου με ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο, να αναπλαστεί ήπια και να αποτελέσει μια εναλλακτική μορφή ψυχαγωγίας για τον επισκέπτη.

 

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

 
«Αδειοδότηση των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων» Ερώτηση του Βουλευτή Γεωργίου Βλάχου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο
News - Απόψεις
Πέμπτη, 15 Σεπτέμβριος 2016 18:02

«Αδειοδότηση των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων»

Ερώτηση του Βουλευτή Γεωργίου Βλάχου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο

vlaxos

Ο Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γεώργιος Βλάχος, με ερώτησή του στη Βουλή, έφερε το θέμα της αδειοδότησης των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων, ζητώντας να δοθεί παράταση (τουλάχιστον για δύο (2) έτη) στην προθεσμία για την τακτοποίηση των πατροπαράδοτων εγκαταστάσεων με νέες άδειες, προκειμένου αφενός να δοθεί χρόνος στις αρμόδιες υπηρεσίες να αποφανθούν επί των φακέλων που έχουν υποβληθεί από τους κτηνοτρόφους και αφετέρου να υπάρξει ένα εύλογο διάστημα για μια ουσιαστική συζήτηση γύρω από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της κτηνοτροφίας.

Ακολουθεί το ολόκληρο κείμενο της ερώτησης:

ΘΕΜΑ: «Αδειοδότηση κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων»

Με το νόμο 4056/2012 «Ρυθμίσεις για την κτηνοτροφία και τις κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις και άλλες διατάξεις», επανακαθορίστηκε η διαδικασία έκδοσης αδειών κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων και δόθηκε μεταβατική περίοδος τακτοποίησης των πατροπαράδοτων εγκαταστάσεων με νέες άδειες μέχρι τις 12-03-2015. Με νέο νόμο και συγκεκριμένα τον 4351/2015 «Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδος και άλλες διατάξεις», δόθηκε παράταση 18 μηνών με καταληκτική ημερομηνία την 12-09-2016.

Στην ευρύτερη περιφέρεια Αττικής, το διάστημα των τριών αυτών ετών, κατατέθηκαν από ενδιαφερόμενους κτηνοτρόφους πάνω από 170 φάκελοι για απόκτηση άδειας, η πλειοψηφία των οποίων ακόμη δεν έχει εξεταστεί και βρίσκονται σε εκκρεμότητα.

Είναι λοιπόν προφανές ότι με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας, οι κτηνοτρόφοι των οποίων οι φάκελοι δεν έχουν εξεταστεί μένουν απροστάτευτοι, αντιμετωπίζοντας τις κυρώσεις που προβλέπονται βάση της κείμενης νομοθεσίας ενώ κινδυνεύουν να χάσουν σημαντικό μέρος τόσο του πάγιου όσο και του ζωικού τους κεφαλαίου. Κατόπιν τούτων…

Ερωτάστε Κύριε Υπουργέ:

1. Θα δώσετε νέα παράταση προκειμένου να προστατεύσετε τους ανωτέρω κτηνοτρόφους;

2. Ποιες παρεμβάσεις σχεδιάζετε προκειμένου να επισπεύσετε τη διαδικασία εξέτασης των υποβληθέντων φακέλων από τις αρμόδιες υπηρεσίες;

 
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ-ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΣΠΑ....ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
News - Απόψεις
Τετάρτη, 07 Σεπτέμβριος 2016 12:07

«Παίζουν» με το ΕΣΠΑ …κεκλεισμένων των θυρών χωρίς αντίκρισμα στην αγορά

kalafatis

«Η κυβέρνηση επικοινωνιακά “παίζει” το ΕΣΠΑ και ενόψει ΔΕΘ, αλλά στην ουσία “παίζει με” το ΕΣΠΑ και μάλιστα …κεκλεισμένων των θυρών, χωρίς αντίκρισμα για την πραγματική οικονομία. Η αναγωγή των πάντων σε επικοινωνία χωρίς ουσία επεκτείνεται στα προγράμματα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας για την περίοδο 2014-2020, με προχειρότητα, αναξιοπιστία και μεθοδεύσεις, που μόνο καχυποψία και απαισιοδοξία προκαλούν, τη στιγμή που η πραγματική οικονομία στερείται ευρωπαϊκών κονδυλίων που έχει άμεση ανάγκη.»

 

Τα παραπάνω επισημαίνει ο Βουλευτής Α΄Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον Αρμόδιο Υπουργό Οικονομίας, αναδεικνύει τεράστια κενά στο κυβερνητικό «αφήγημα» για τους πόρους του ΕΣΠΑ 2014-2020 που προορίζονται για στήριξη της επιχειρηματικότητας, αλλά και περίεργους χειρισμούς που άπτονται της σύστασης επιτροπών αξιολόγησης χωρίς εκπροσώπους φορέων της επιχειρηματικότητας, αλλά με στελέχη ...των πολιτικών γραφείων της ηγεσίας του Υπουργείου!

 

Η ερώτηση αφορά σε τέσσερις δράσεις που προκηρύχθηκαν στο πλαίσιο του ΕΠΑνΕΚ του ΕΣΠΑ 2014-2020: α) «Ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης», β) «Νεοφυής Επιχειρηματικότητα», γ) «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές», δ) «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών»

 

«Η υποβολή των προτάσεων έχει ήδη ολοκληρωθεί εδώ και πολύ καιρό», τονίζει μεταξύ άλλων ο κ. Καλαφάτης. «Ωστόσο δεν έχουν ανακοινωθεί αποτελέσματα αξιολόγησης, ενώ για κάποιες δράσεις δεν έχει ξεκινήσει καν η αξιολόγηση παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης για γρήγορες διαδικασίες. Επιπλέον, σε αποφάσεις συγκρότησης της Επιτροπής Αξιολόγησης προγραμμάτων, φαίνεται πως μετέχουν ως μέλη, στελέχη των γραφείων της πολιτικής ηγεσίας θέτοντας εύλογα ερωτήματα ως προς τη σκοπιμότητα ορισμού τους. Και βέβαια, τίθεται εν αμφιβόλω η δυνατότητα εκταμίευσης των πόρων εντός του 2016 για όσους ενταχθούν οριστικά στα συγκεκριμένα προγράμματα παρά τις περί του αντιθέτου δηλώσεις. Η κυβέρνηση αξιοποιώντας το ΕΣΠΑ 2014-2020 για επικοινωνιακή πολιτική έχει ανακοινώσει την έναρξη του β’ κύκλου προγραμμάτων μέχρι τον Οκτώβριο χωρίς να υπάρχουν δεδομένα από την αξιολόγηση του α’ κύκλου. Υπάρχουν μόνο τροποποιήσεις που στέρησαν από σημαντικό αριθμό ανέργων, αυτοαπασχολούμενων και επιχειρήσεων την ευκαιρία να υποβάλλουν προτάσεις. Και βέβαια δεν υπάρχει ουσιαστική διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς της αγοράς. Η κυβέρνηση, οφείλει να καταθέσει όλα τα σχετικά στοιχεία αναλυτικά και να δώσει εξηγήσεις για επιλογές που επιεικώς, μόνο προβληματισμό προκαλούν μέχρι σήμερα.»

 

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ

ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΑΡ.ΠΡΩΤ: 8002/7.9.2016

ΠΡΟΣ

ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ , ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

 

Θέμα: «Καθυστερήσεις στην αξιολόγηση και στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στις 4 δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητα; στο πλαίσιο του ΕΠΑνΕΚ του ΕΣΠΑ 2014-2020»

 

Το Φεβρουάριο του 2016 η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού είχε ανακοινώσει την προκήρυξη 4 δράσεων στο πλαίσιο του ΕΠΑνΕΚ του ΕΣΠΑ 2014-2020 και συγκεκριμένα :

1.«Ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης»

2.«Νεοφυής Επιχειρηματικότητα»

3.«Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές»

4.«Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών»

Η υποβολή των προτάσεων έχει ήδη ολοκληρωθεί εδώ και πολύ καιρό.

Ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχουν ανακοινωθεί τα αποτελέσματα αξιολόγησης τους, ενώ για τις δράσεις «Νεοφυής ΕπιχειρηματικότητỨ, «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» και «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών» επισημαίνεται ότι, ακόμη δεν έχει ξεκινήσει η αξιολόγησή τους παρά τις αντιθέτου διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης για γρήγορες διαδικασίες.

Παράλληλα στις αποφάσεις συγκρότησης της Επιτροπής Αξιολόγησης των προγραμμάτων για την Ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης των Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τη Νεοφυή Επιχειρηματικότητα που έχουν ανακοινωθεί συμμετέχουν ως μέλη της Επιτροπής στελέχη των γραφείων της πολιτικής ηγεσίας θέτοντας εύλογα ερωτήματα ως προς τη σκοπιμότητα ορισμού τους.

Επιπλέον, με βάση τις διαδικασίες αξιολόγησης που έχουν ανακοινωθεί τίθεται εν αμφιβόλω η δυνατότητα εκταμίευσης των πόρων εντός του 2016 για τις επιχειρήσεις και αυτοαπασχολούμενους που θα ενταχθούν οριστικά στα συγκεκριμένα προγράμματα παρά τις κατά καιρούς δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Η κυβέρνηση αξιοποιώντας το ΕΣΠΑ 2014-2020 για επικοινωνιακή πολιτική έχει ανακοινώσει την έναρξη του β’ κύκλου των εν προγράμματος μέχρι τον Οκτώβριο χωρίς να υπάρχουν δεδομένα από την αξιολόγηση του α’ κύκλου των εν λόγω προγραμμάτων πέρα των συχνών τροποποιήσεων οι οποίες στέρησαν σημαντικό αριθμό ανέργων, αυτοαπασχολούμενων και επιχειρήσεων να υποβάλλουν προτάσεις αλλά και χωρίς ουσιαστική διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς της αγοράς.

Δεδομένης της χαμηλής απορροφητικότητας του ΕΣΠΑ 2014-2020 όπως η ίδια η κυβέρνηση έχει ομολογήσει και της κρισιμότητας των προγραμμάτων για την απασχόληση και την τόνωση της πραγματικής οικονομίας

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

1)Για το πρόγραμμα «Ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης»

Για πιο λόγο καθυστερεί η αξιολόγηση των επενδυτικών σχεδίων από τις αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης τα οποία ήδη έχουν αξιολογηθεί εδώ και καιρό τους αξιολογητές;

Πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα ένταξης των Δικαιούχων στο στη συγκεκριμένη δράση;

Πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία οριστικής ένταξης των δικαιούχων στο πρόγραμμα αφού υποβάλλουν σύμφωνα με τον Οδηγό του προγράμματος τα απαιτούμενα δικαιολογητικά;

2)Πότε θα ξεκινήσει η αξιολόγηση των άλλων τριών προγραμμάτων που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, πότε θα εκδοθούν οι αποφάσεις συγκρότησης των Επιτροπών Αξιολόγησης, ποιοι οι λόγοι καθυστέρησης στην έναρξη της αξιολόγησής τους και ποια η προγραμματισμένη ημερομηνία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τους; Να παρατεθεί αναλυτικό χρονοδιάγραμμα των σχετικών διαδικασιών με τις αντίστοιχες ημερομηνίες.

 

3)Δεσμεύεται η κυβέρνηση ότι εντός του 2016 θα υπάρχει η δυνατότητα εκταμίευσης των κονδυλίων στις επιχειρήσεις που θα ενταχθούν σε αυτές; Ποιο το ύψος των κονδυλίων που έχουν δεσμευτεί για το 2016 και ο στόχος της απορρόφησης ανά πρόγραμμα;

4)Για τη διαμόρφωση του περιεχομένου του β’ κύκλου προκήρυξης των τεσσάρων προγραμμάτων έχει γίνει διαβούλευση με τους φορείς της αγοράς και υλοποίησης των προγραμμάτων για πιθανώς βελτιώσεις ανάλογα με το στόχο του κάθε προγράμματος; Θα υπάρξει σχετική διαδικασία; Εφόσον έχει γίνει διαβούλευση να κατατεθούν τα σχετικά υπομνήματα με τις προτάσεις των εν λόγω φορέων.

5)Για πιο λόγο στις Επιτροπές Αξιολόγησης για τις δράσεις Ενίσχυσης των Αυτοαπασχολουμένων και τη Νεοφυή Επιχειρηματικότητα που ανακοινώθηκαν δεν συμμετέχει εκπρόσωπος από τον επιχειρηματικό κόσμο και την αγορά ενώ αντιθέτως συμμετέχουν εκπρόσωποι -στελέχη που εργάζονται στα γραφεία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου δημιουργώντας εύλογα ερωτήματα ως προς τη συμμετοχή τους;

6)Πότε επακριβώς θα γίνει η προκήρυξη του β’ κύκλου των τεσσάρων προγραμμάτων;

7)Θα δοθεί η δυνατότητα σε όσα επενδυτικά σχέδια δεν ενταχθούν στον α’ κύκλο προκήρυξης των 4 προγραμμάτων του ΕΠΑνΕΚ 2014-2020 να υποβληθούν εκ νέου στο πλαίσιο του Β’ κύκλου προκήρυξης και με ποιες προϋποθέσεις;

Αθήνα 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

Καλαφάτης Σταύρος

Ασημακοπούλου Άννα-Μισέλ

Κεφαλογιάννη Όλγα

Βλάχος Γεώργιος

Καραμανλής Κωνσταντίνος του Αχιλλέα

Καρασμάνης Γεώργιος

Κασαπίδης Γεώργιος

Σκρέκας Κωνσταντίνος

 
Άρθρο Δημ. Παπαδημούλη στο Social Europe -«Χρειάζεται ένα νέο, πειστικό όραμα για την Ευρώπη, ενάντια στην καταστροφική λιτότητα που επίμονα επιβάλλει το Βερολίνο».
News - Απόψεις
Δευτέρα, 05 Σεπτέμβριος 2016 11:39

Άρθρο Δημ. Παπαδημούλη στο Social Europe -«Χρειάζεται ένα νέο, πειστικό όραμα για την Ευρώπη, ενάντια στην καταστροφική λιτότητα που επίμονα επιβάλλει το Βερολίνο».

PAPADIMOULISEK

 

  • Δημήτρης Παπαδημούλης: «Χρειάζεται ένα νέο, πειστικό όραμα για την Ευρώπη, ενάντια στην καταστροφική λιτότητα που επίμονα επιβάλλει το Βερολίνο».

 

 

 

  • «Οι Ευρωπαίοι εταίροι μας να αντιληφθούν ότι χρειάζονται ρεαλιστικότεροι στόχοι για τα πρωτογενή πλεονάσματα μετά από το 2018 και ελάφρυνση του δημόσιου χρέους μέχρι το τέλος του 2016».

 

 

 

  • Άρθρο στο βρετανικό online journal «Social Europe».

 

 

 

Link δημοσίευσης: http://bit.ly/2bZ08Pv
Ακολουθεί το άρθρο μεταφρασμένο στα ελληνικά.

 

Ελλάδα: Ρεαλιστικά πρωτογενή πλεονάσματα μετά το 2018 και βιώσιμη ρύθμιση του χρέους

 

 

 

Του Δημήτρη Παπαδημούλη*

 


Από τις αρχές του Σεπτεμβρίου και για τους επόμενους μήνες η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ευρωζώνη θα κληθούν να αναζητήσουν βιώσιμες και αποτελεσματικές λύσεις σε μια σειρά επίμαχων ζητημάτων που ταλαιπωρούν το ευρωπαϊκό οικοδόμημα εδώ και αρκετά μεγάλο διάστημα. Η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο αυτών των εξελίξεων, με το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής και το προσφυγικό να αποτελούν τα ζητήματα που βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το πλαίσιο δράσης

 

 

 

Η πρωτοβουλία του Έλληνα Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα να συγκαλέσει στην Αθήνα (9 Σεπτεμβρίου) άτυπη σύνοδο των ηγετών του ευρωπαϊκού Νότου κινείται στο πλαίσιο της προσπάθειας για ανάπτυξη συνεργειών ενάντια στην καταστροφική λιτότητα που επίμονα επιβάλλει το Βερολίνο, όσο και της ανάγκης να οικοδομηθεί ένα νέο, πειστικό όραμα για την Ευρώπη, μακριά από τον λαϊκισμό και την ξενοφοβία που καλλιεργούν εδώ και καιρό συντηρητικές και ακροδεξιές δυνάμεις. Το "άνοιγμα" που επιχειρείται από την ελληνική πλευρά έχει σαν στόχο να αναζωογονηθεί η συζήτηση γύρω από το "ποιά Ευρώπη θέλουμε", να φέρει τους πολίτες στο επίκεντρο των εξελίξεων, να εμπλουτίσει τον διάλογο με την κοινωνία των πολιτών και τους νέους ανθρώπους που βρίσκονται εγκλωβισμένοι στον φαύλο κύκλο της ύφεσης και της λιτότητας.

 

 

 

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η δέσμη προτάσεων που παρουσίασε ο Έλληνας Πρωθυπουργός στη συνάντηση των σοσιαλιστών αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων στο Παρίσι, όπου συμμετείχε ως παρατηρητής.

 

Οι τέσσερις προτάσεις επικεντρώνονται στα βασικότερα ζητήματα που απασχολούν σήμερα την ΕΕ και τους πολίτες της, όπως

 

  • η ενίσχυση της κοινωνικής και οικονομικής συνοχής με τον διπλασιασμό του πακέτου Γιούνκερ,

  • η ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα στη μεταφορά πόρων από το κέντρο της Ευρώπης στην περιφέρεια και τις φτωχότερες περιοχές,

  • η πρόταση να μην υπολογίζονται στα ελλείμματα, πόροι που διατίθενται για την αντιμετώπιση της κρίσης και την ανεργία, και, τέλος,

  • η σύσταση ενός κοινού φόρουμ διαλόγου σοσιαλδημοκρατικών και αριστερών δυνάμεων στην Ευρώπη.

 

 

 

Παράλληλα, η προσπάθεια για σύγκλιση προοδευτικών δυνάμεων συνεχίζεται με την σύσταση της άτυπης ομάδας του Progressive Caucus (Προοδευτική Συμμαχία) στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, όπου συμμετέχω ως Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, και την οποία πλαισιώνουν ευρωβουλευτές από την ομάδα της Αριστεράς, των Σοσιαλιστών και των Πρασίνων. Η σύσταση της διακομματικής ομάδας προέκυψε από την ανάγκη να εντατικοποιηθεί ο διάλογος μεταξύ προοδευτικών πολιτικών, με στόχο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να ενδυναμώσει την συμμετοχή του στην χάραξη πολιτικών που επιδιώκουν την οικονομική και κοινωνική σύγκλιση στην ΕΕ.

 

 

 

Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων

 

 

 

Με συνέπεια και αποφασιστικότητα, η ελληνική κυβέρνηση κατέβαλε και καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες για να βγάλει την χώρα εκτός οικονομικής επιτήρησης, θέτοντας καθημερινά τις βάσεις για σταδιακή επιστροφή στην ανάπτυξη και την ενδυνάμωση της κοινωνικής δικαιοσύνης. Η ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης έδωσε ανάσα και "χώρο" στην ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει κάποια από τα βασικά ζητήματα, όπως το πλαίσιο της συνταγματικής αναθεώρησης και της κοινωνικής πολιτικής για το προσεχές διάστημα.

 

 

 

Η επιτυχής και γρήγορη ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης είναι απαραίτητη για να συνεχίσει η Ελλάδα στο δρόμο σταθερότητας που έχει χαράξει εδώ και ενάμισι χρόνο, παρά τις αντιξοότητες και την συνεχή υπονόμευση από πολιτικούς και μιντιακούς κύκλους στο εσωτερικό και το εξωτερικό.

 

 

 

Στο πλαίσιο αυτό, είναι απαραίτητο οι θεσμοί και οι Ευρωπαίοι εταίροι μας να αντιληφθούν ότι χρειάζονται ρεαλιστικότεροι στόχοι για τα πρωτογενή πλεονάσματα μετά από το 2018, όσο και συγκεκριμενοποίηση των άμεσων και μεσοπρόθεσμων μέτρων για την ελάφρυνση του δημόσιου χρέους μέχρι το τέλος του 2016.

 

 

 

Η διατήρηση τόσο υψηλών πρωτογενών πλεονασμάτων δεν είναι ρεαλιστική και σίγουρα δεν μπορεί να αποτελεί βιώσιμη λύση, τόσο για την ελληνική κυβέρνηση όσο και τους θεσμούς. Η μείωση των στόχων για 2% - 2,5% θα αυξήσει τις επιλογές άσκησης οικονομικής πολιτικής, ενθαρρύνοντας ιδιωτικές επενδύσεις και συμβάλλοντας στην επίτευξη βιώσιμων ποσοστών ανάπτυξης.

 

 

 

Η γρήγορη και επιτυχής ολοκλήρωση της αξιολόγησης, όπως και η διευθέτηση των δύο αυτών ζητημάτων αποτελεί "κλειδί" προκειμένου το αποτύπωμα της οικονομικής σταθερότητας και της ανοδικής πορείας των οικονομικών δεικτών να γίνει πιο ισχυρό και διατηρήσιμο στην πραγματική οικονομία μέσα από την συνεχή ενίσχυση της απασχόλησης, των επενδύσεων, του κοινωνικού κράτους.

 

 

 

*Ο Δημήτρης Παπαδημούλης είναι Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. 

 

 
Εξαρθρώθηκε εγκληματική ομάδα, τα μέλη της οποίας διέπρατταν ληστείες σε βάρος οδηγών ταξί στην Αγία Βαρβάρα
News - Απόψεις
Τετάρτη, 31 Αύγουστος 2016 18:13

Εξαρθρώθηκε εγκληματική ομάδα, τα μέλη της οποίας διέπρατταν ληστείες σε βάρος οδηγών ταξί στην Αγία Βαρβάρα

Συνελήφθησαν τρείς (3) ημεδαποί μέλη της σπείρας

Ταυτοποιήθηκε και αναζητείται ένας 18χρονος συνεργός τους

Εξιχνιάσθηκαν έξι (6) περιπτώσεις

taxi-drivers-

Εξαρθρώθηκε, από το Τμήμα Ασφαλείας Αγίας Βαρβάρας, εγκληματική ομάδα, τα μέλη της οποίας διέπρατταν ληστείες σε βάρος οδηγών ταξί.

Συνελήφθησαν, πρωινές ώρες της 29-8-2016 στην Αγία Βαρβάρα, τρείς (3) ημεδαποί ηλικίας 19, 27 και 29 ετών, μέλη της σπείρας, ενώ αναζητείται ένας 18χρονος συνεργός τους.

Σε βάρος τους, σχηματίσθηκε ποινική δικογραφία για τα αδικήματα της σύστασης και συμμετοχής σε συμμορία και της ληστείας καθώς και για παράβαση του νόμου περί όπλων.

Όπως προέκυψε από την έρευνα, οι συλληφθέντες μαζί με τον συνεργό τους, είχαν συστήσει το τελευταίο δίμηνο εγκληματική ομάδα και διέπρατταν ληστείες σε βάρος οδηγών ταξί στην ευρύτερη περιοχή της Αγίας Βαρβάρας.

Ειδικότερα οι δράστες, μίσθωναν ταξι βραδινές ώρες από διάφορα σημεία του κέντρου της Αθήνας καθώς και της Δυτικής Αττικής, με προορισμό την Αγία Βαρβάρας και αφού προσέγγιζαν στην περιοχή, με τη χρήση σωματικής βίας ή την απειλή μαχαιριού, ακινητοποιούσαν τους οδηγούς και τους αφαιρούσαν χρηματικά ποσά, κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικές συσκευές.

Από την μέχρι στιγμής έρευνα, έχουν εξιχνιασθεί έξι (6) περιπτώσεις ληστειών ενώ οι έρευνες για την ταυτοποίηση παρόμοιων περιπτώσεων, συνεχίζονται.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο οποίος τους παρέπεμψε σε Τακτικό Ανακριτή. 

 


Σελίδα 7 από 198
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα
Πολιτιστικός θεσμός το Φεστιβάλ Χορωδιών που έγινε στο Πανόραμα. Σε σημαντικό πολιτιστικό θεσμό της Θεσσαλονίκης εξελίσσεται ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση