ATTICANEWS.GR

Member Area
Αυτοδιοίκηση
Άνοιξε δρόμος συνεργασίας των Περιφερειών Ηπείρου και Jilin Kίνας PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Πέμπτη, 22 Ιούνιος 2017 17:40

Άνοιξε δρόμος συνεργασίας των Περιφερειών Ηπείρου και Jilin Kίνας.

resized 20170622 094159

Μνημόνιο συνεργασίας της Περιφέρειας Ηπείρου με την Περιφέρεια Jilin της Κίνας, υπέγραψαν σήμερα ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης και ο Αντιπρόεδρος της Μόνιμης Επιτροπής του Επαρχιακού Λαϊκού Κογκρέσου κ. Chen Weigen.

resized 20170622 104856

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να ενισχύσουν ενεργά τις ανταλλαγές και τη συνεργασία στον τομέα της οικονομίας, του πολιτισμού, της επιστήμης και της τεχνολογίας, της εκπαίδευσης, του τουρισμού, της ιατρικής και της κινηματογραφικής παραγωγής. "Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα για την εξωστρέφεια των Ηπειρωτικών προϊόντων, επιχειρώντας να ανοίξουμε δρόμους συνεργασίας με τη μεγάλη περιφέρεια Jilin της Κίνας. Είμαστε ανοιχτοί σε όσες συνεργασίες βρείτε ενδιαφέρουσες. Εμείς θα προσπαθήσουμε να στηρίξουμε τις πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν είτε από ιδιώτες, είτε από επιστημονικούς φορείς, όπως είναι τα Πανεπιστήμια", τόνισε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης, υποδεχόμενος στο γραφείο του την Αποστολή της Κίνας.

resized DSCN0717

Ο Περιφερειάρχης στο χαιρετισμό του στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου, όπου και υπογράφηκε το Μνημόνιο Συνεργασίας, αναφέρθηκε εκτενώς στις εντυπώσεις που είχε αποκομίσει η αποστολή της Ηπείρου κατά την περυσινή της επίσκεψη στην περιοχή, καθώς και στις προοπτικές που έχουν ανοίξει για την Ελληνοκινέζικη συνεργασία, μετά τη συμφωνία που υλοποιήθηκε με την ανάληψη της λειτουργίας του λιμένος Πειραιώς από την Cosco.

resized DSCN0723

"Mας ενδιαφέρει πάρα πολύ να αναπτύξουμε εμπορική συνεργασία μεταξύ της Ηπείρου και της Επαρχίας Jilin", τόνισε ο Περιφερειάρχης, συμπληρώνοντας πως είναι σε εξέλιξη διαβούλευση προκειμένου να συμμετάσχουν επιχειρήσεις τουρισμού και προϊόντων της Ηπείρου στη μεγάλη έκθεση που διοργανώνεται τον Σεπτέμβριο στη Jilin.

 

 

Ο κ. Αλεξ. Καχριμάνης έκανε αναφορά και σε αγροτικά προϊόντα της Ηπείρου που έχουν εξαγωγικό χαρακτήρα. "Η περιοχή μας- είπε- παράγει λάδι, ελιές, εσπεριδοειδή, ακτινίδια, γαλακτοκομικά προϊόντα ποιότητας και επίσης αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά με τη μεγαλύτερη βιοποικιλότητα στην Ελλάδα". Ειδικά για τα φυτά, για τα οποία η Κινέζικη αντιπροσωπεία επιδεικνύει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, ο κ. Περιφερειάρχης, μεταξύ άλλων, ανέφερε: "Η Ήπειρος είναι μια περιοχή με μεγάλο φυτικό βασίλειο. Από εδώ ξεκίνησαν για όλη την Ευρώπη οι λεγόμενοι «βικογιατροί». Όταν επισκεφτήκαμε την Ιατρική Σχολή της περιοχής σας είδαμε ότι με τις συνταγές του Κομφούκιου προχωράτε την ιατρική σας και μάθαμε ότι στην επαρχία σας έχει 340 ιδιωτικά εργοστάσια παραγωγής φαρμάκων από το φυτικό βασίλειο".

 

Ο επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Περιφέρειας Jilin, Chen Weigen, έκανε εκτενή αναφορά στην επαρχία του, η οποία, όπως είπε, έχει πληθυσμό 27,5 εκατομμύρια, που αντιπροσωπεύει το 2% του συνολικού πληθυσμού της Κίνας. "Το λιμάνι του Πειραιά είναι το σύμβολο συνεργασίας των δύο χωρών. Με την ανάπτυξη της φιλίας των δύο χωρών, η επαρχία Jilin μπορεί να αναπτύξει πολλές συνεργασίες με την Περιφέρεια Ηπείρου", τόνισε ο κ. Weigen, ο οποίος προέβλεψε ότι το μέλλον της συνεργασίας μεταξύ των δύο Περιφερειών θα "είναι όμορφο και φωτεινό".

 

Στην υπογραφή του μνημονίου παραβρέθηκε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Γεώργιος Καψάλης, ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας κ. Δημήτρης Σιώλος, ο εκπρόσωπος του «ΕλληνοΚινεζικού Συνδέσμου» Φιλίας κ. Ελευθ. Κόντος, Αντιπεριφερειάρχες, Περιφερειακοί Σύμβουλοι και Υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας.

 

Πίστωση 300.000 ευρώ για την "Παρηγορήτισσα" Άρτας

 

Με απόφαση που υπέγραψε ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, διατίθεται πίστωση 300.000 ευρώ, από τη ΣΑΕΠ 530 Ηπείρου, για την μελέτη Αποκατάστασης του βυζαντινού μνημείου Ι.Ν. Παρηγορήτισσας Άρτας. Με την ίδια απόφαση προϊσταμένη Αρχή του έργου ορίστηκε η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας και Διευθύνουσα Υπηρεσία το Τμήμα Δομών Περιβάλλοντος της ως άνω Υπηρεσίας. 

 
Nα δοθεί αμέσως στις Περιφέρειες η δυνατότητα να προκηρύξουν το Υπομέτρο 4.2 «Επενδύσεις στη μεταποίηση» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-20. Επιστολή της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τρο PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Πέμπτη, 22 Ιούνιος 2017 17:36

Nα δοθεί αμέσως στις Περιφέρειες η δυνατότητα να προκηρύξουν το Υπομέτρο 4.2 «Επενδύσεις στη μεταποίηση» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-20.

Επιστολή της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

ΕΝΠΕ

Ζητεί ν’ αυξηθεί το ποσό που εκχωρείται στις Περιφέρειες για το συγκεκριμένο Υπομέτρο, εκφράζει την αντίθεσή της στο να προχωρήσουν οι δράσεις της μεταποίησης μέσω του LEADER, καταθέτει συγκεκριμένες βελτιωτικές προτάσεις στους όρους προκήρυξης και τη βαθμολογία και προτείνει ευνοϊκές ρυθμίσεις για νησιωτικές Περιφέρειες και κηρυχθείσες σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας περιοχές

 

 

Να δοθεί αμέσως η δυνατότητα στις Περιφέρειες να προκηρύξουν οριζόντια το Υπομέτρο 4.2 «Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση, εμπορία ή και ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων με αποτέλεσμα μη γεωργικό προϊόν» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020, ζητεί η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ) από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

 

Παράλληλα, ζητεί να αυξηθεί το ποσό που εκχωρείται στις Περιφέρειες για το συγκεκριμένο Υπομέτρο, ενώ εκφράζει την αντίθεσή της στο να προχωρήσουν οι δράσεις της μεταποίησης μέσω του LEADER.

Η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας καταθέτει συγκεκριμένες προτάσεις για τους όρους προκήρυξης και τα κριτήρια βαθμολόγησης στην κατεύθυνση βελτίωσης και επιτυχούς ολοκλήρωσης της πρόσκλησης, ενώ ζητεί αύξηση του προϋπολογισμού και συμπληρωματικά κριτήρια για τις νησιωτικές Περιφέρειες και τις κηρυχθείσες σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας περιοχές.

 

Αναλυτικά, η επιστολή που απέστειλε ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας, Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ε. Αποστόλου και τον Γενικό Γραμματέα Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων κ. Χ. Κασίμη σε υλοποίηση απόφασης του ΔΣ της ΕΝΠΕ μετά από εισηγήσεις της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου κ. Χ. Καλογήρου και του Μέλους του ΔΣ κ. Ν. Στουπή, έχει ως εξής:

 

Απόψεις και προτάσεις για το Υπομέτρο 4.2 «Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση, εμπορία ή και ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων με αποτέλεσμα μη γεωργικό προϊόν» του ΠΑΑ 2014-2020

 

1. Θεωρούμε ιδιαίτερα κρίσιμο για την περιφερειακή ανάπτυξη και την στόχευση για παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, την ανάπτυξη της αγροτοβιομηχανίας, την ίδρυση και τον εκσυγχρονισμό μεταποιητικών μονάδων επεξεργασίας προϊόντων του πρωτογενή τομέα που οδηγούν είτε σε νέο γεωργικό ή σε μη γεωργικό προϊόν. Για τούτο αναγνωρίζουμε ως ιδιαίτερης σημασίας το συγκεκριμένο μέτρο του ΠΑΑ, και σημειώνουμε πως οι πόροι του πρέπει κυρίως να στραφούν στην ενίσχυση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που μπορεί να αποτελέσουν το κορμό και τη ραχοκοκαλιά μιας σταθερής και βιώσιμης ανάπτυξης. Για αυτό και κρίνουμε ως ιδιαίτερα ελάχιστο το διατιθέμενο στις Περιφέρειες ποσό και επιτακτικά αναγκαία την ενίσχυση του εκχωρούμενου προϋπολογισμού στις Περιφέρειες για το συγκεκριμένο μέτρο, είτε με ανακατανομή του προϋπολογισμού που διαχειρίζεται το Υπουργείο, είτε με πρόσθετους πόρους.

2. Εκφράζουμε την ετοιμότητα των υπηρεσιών μας και κρίνουμε επιβεβλημένο να δοθεί άμεσα η δυνατότητα στις Περιφέρειες να προκηρύξουν οριζόντια το αντίστοιχο μέτρου ώστε οι προκηρύξεις να τρέχουν παράλληλα, να διευκολύνονται οι ίδιοι οι επενδυτές να κάνουν ορθές επιχειρηματικές επιλογές αλλά και ταυτόχρονα να έχουμε οικονομίες κλίμακας χρόνου και κόστους στην προβολή και διαχείριση του ίδιου του Προγράμματος. Η σκέψη να προχωρήσουν οι δράσεις της μεταποίησης μέσω του LEADER μας βρίσκει αντίθετους γιατί οδηγεί σε σοβαρές καθυστερήσεις, μπερδέματα, θα υποχρεώσει να τρέχουν έτσι ή αλλιώς παράλληλοι μηχανισμοί υλοποίησης για τις περιοχές που δεν καλύπτουν τα ολοκληρωμένα προγράμματα.

3. Για λόγους διαφάνειας και διασφάλισης δικαιοσύνης και ισονομίας στην αντιμετώπιση και ορθή κρίση των υποβαλλόμενων προτάσεων, κρίνουμε απαραίτητη την ύπαρξη συγκροτημένης γνωμοδοτικής επιτροπής από υπηρεσιακούς παράγοντες με την συμμετοχή κοινωνικών φορέων, με δύο εισηγήσεις, για την αξιολόγηση και βαθμολογική κατάταξη των προτάσεων.

4. Σε σχέση δε με τα κριτήρια βαθμολόγησης θα θέλαμε να τονίσουμε:

I. Ενισχύεται και μοριοδοτείται η απόδειξη της ίδιας συμμετοχής κατά 25% στο σύνολο της επενδυτικής πρότασης, όταν είναι πασιφανές πως είναι αδύνατον μια μικρή επιχείρηση σε συνθήκες κρίσης να έχει τη δυνατότητα αυτού του μεγέθους της ρευστότητας. Να προσδιορισθεί τουλάχιστον μειωμένη βαρύτητα του κριτηρίου της ίδιας συμμετοχής λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες κρίσης και την ανάγκη ενίσχυσης των αδυνάμων να αποκτήσουν πρόσβαση στη δυνατότητα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και όχι των ισχυρών να γίνουν ισχυρότεροι.

II. Ενισχύεται και μοριοδοτείται η ήδη υπάρχουσα εξαγωγική δραστηριότητα των «μεγάλων» όταν αυτό είναι ζητούμενο και πρέπει να είναι ο στόχος μιας επιχείρησης στο εξεταζόμενο επιχειρηματικό της πλάνο. Να προσδιορισθεί τουλάχιστον εξ ίσου μοριοδότηση για τις επιχειρήσεις που μέσω της επενδυτικής δραστηριότητας θα εμφανίσουν εξωστρέφεια.

III. Επιβραβεύεται η επαναφορά καταθέσεων για όσους είχαν την ‘’πρόβλεψη’’ και την ‘’πρόθεση ‘’ για άνοιγμα λογαριασμών στο εξωτερικό, ενώ οι αντίστοιχοι μικροί που στήριζαν όλα αυτά τα χρόνια το εγχώριο τραπεζικό σύστημα τιμωρούνται. Να απαλειφτεί το κριτήριο εισαγωγής επενδυτικών κεφαλαίων από το εξωτερικό για την ανάγκη της επένδυσης για ευνόητους λόγους.

IV. Η μεγέθυνση της απορρόφησης της τοπικής παραγωγής, η αύξηση του κύκλου των εργασιών, η κερδοφορία σε συνθήκες κρίσης, η αύξηση των θέσεων εργασίας, η αυξητική τάση των εξαγωγών, η παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων, ο ελάχιστος ή μηδενικός τραπεζικός δανεισμός, είναι κριτήρια που χρειάζεται να ενισχυθούν. Ταυτόχρονα με αυτά απαιτείται η πριμοδότηση συγκεκριμένων κλάδων της μεταποίησης γύρω από εθνικά δυναμικά προϊόντα π.χ. λάδι και ελιές, γαλακτοκομικά προϊόντα, αλλά και προϊόντα ή εγκαταστάσεις π.χ. ζωοτροφές, σφαγεία, αρωματικά, μαζί με την επιλεξιμότητα των δαπανών τους, ταυτόχρονα με την πριμοδότηση γεωγραφικά των περιοχών που δέχονται την πίεση των μεταναστευτικών ροών.

 

5. Επί πλέον θα θέλαμε να σημειώσουμε συγκεκριμένες παρατηρήσεις βελτίωσης της πρόσκλησης και επιτυχούς ολοκλήρωσής της:

I. Να διασαφηνιστούν εντελώς συγκεκριμένα οι παρερμηνείες που αφήνονται ανοιχτές όσον αφορά στον Καθορισμό Λεπτομερειών στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ παράγραφος 6, περί τριών γραπτών προσφορών σε συνδυασμό με το αν « ο δικαιούχος δεν επιλέξει την οικονομικότερη προσφορά, το επί πλέον ποσό θα βαρύνει αποκλειστικά τον ίδιο ». Για παράδειγμα είναι προφανές ότι αν προσκομίσουμε προσφορές για ντεκάντερ ελαιοτριβείου από διαφορετικούς κατασκευαστές Γερμανίας, Ιταλίας και Τουρκίας με ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά οι διαφορές τιμών είναι τεράστιες, οι προσφορές θα θεωρηθούν απολύτως συγκρίσιμες, η σαφώς διαφοροποιημένη ποιότητα δεν θα κριθεί, και θα κληθεί ο επενδυτής να πληρώσει την διαφορά. Αυτό με τη σειρά του δημιουργεί αδυναμία υπολογισμού του ύψους ιδίων κεφαλαίων για την υλοποίηση της επενδυτικής πρότασης, και έμμεσα πριμοδοτεί συγκεκριμένη επιλογή.

II. Στην παράγραφο 1.1 σελίδα 5 της πρόσκλησης του Μέτρου 4.2.1 αναγράφονται τα εξής: ε) Ως εκσυγχρονισμός μονάδας νοείται η αντικατάσταση ή/και η συμπλήρωση μηχανολογικού εξοπλισμού όπως η επέκταση δυναμικότητας (εφόσον καλύπτεται από τις απαραίτητες κάθε φορά αδειοδοτήσεις) ενεργών και ανενεργών μονάδων. Κατ’ εξαίρεση όσον αφορά στην περίπτωση μονάδων ελαιοτριβείων που έχουν παύσει τη λειτουργία τους, αυτές μπορούν να προβούν σε εκσυγχρονισμό στο πλαίσιο της παρούσας δράσης και να επαναλειτουργήσουν με την ίδια δραστηριότητα και δυναμικότητα. Το ερώτημα είναι αν το ελαιοτριβείο που έχει παύση την λειτουργία του για αρκετά χρόνια θέλει να επαναλειτουργήσει σε νέα διεύθυνση είναι εφικτή η μετεγκατάσταση και επαναλειτουργία του σε νέα θέση μέσα στην ίδια περιφέρεια, διατηρώντας την ίδια δυναμικότητα και αποκτώντας όποιες αδειοδοτήσεις είναι απαραίτητες για την νέα του θέση;

III. Στο άρθρο 6 στις επιλέξιμες δαπάνες: 1.δεν καθορίζονται ως επιλέξιμες οι αμοιβές του προσωπικού που προσελήφθη αποκλειστικά για την υλοποίηση της επένδυσης ενώ αντίθετα οι δαπάνες αυτές κρίνονται εμμέσως ως επιλέξιμες από την κατηγορία των μη επιλέξιμων δαπανών. 2.στο ίδιο άρθρο (επιλέξιμες δαπάνες) δεν αναφέρει ποιές δαπάνες καλύπτονται στη μετεγκατάσταση μιας επιχείρησης , όπως και αν στα πιστοποιητικά ασφάλειας και ποιότητας καλύπτονται και περιβαλλοντικά πιστοποιητικά (πχ EMAS).

IV. Στο άρθρο 9 θεωρούμε πως πρέπει να δοθεί η δυνατότητα κάθε αίτηση στήριξης να περιλαμβάνει διαφορετικούς κλάδους που υλοποιούνται σε διαφορετικές περιοχές, αρκεί το ποσοστό της ενίσχυσης να είναι το ίδιο.

V. Επίσης στη περίπτωση που ο δυνητικός δικαιούχος επιθυμεί να υποβάλλει μία αίτηση στήριξης για δύο υποκαταστήματα σε διαφορετικές Περιφερειακές Ενότητες όπου υπάρχει σαφής χωροταξικός διαχωρισμός των φυσικών αντικειμένων και το ποσοστό ενίσχυσης και στις δύο Περιφερειακές Ενότητες είναι το ίδιο, να προβλεφθεί η επιλεξιμότητα.

VI. Να προβλεφθεί η δυνατότητα τροποποιήσεων και διορθώσεων του προϋπολογισμού στην ηλεκτρονική αίτησης στήριξης ακόμα και μετά την οριστική υποβολή της εφόσον δεν έχει παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία που προβλέπεται στην τελική πρόσκληση (δηλαδή η 18/8/17). Σε αυτήν τη φάση για τους περισσότερους δυνητικούς δικαιούχους η ακριβής εκτίμηση του κόστους των δαπανών είναι αρκετά δύσκολη αν δεν προηγηθεί η αναλυτική τεχνικοοικονομική ανάλυση και η σύνταξη του σχετικού φακέλου.

VII. Το κριτήριο 5 που αφορά την ελλειμματικότητα στη μεταποιητική υποδομή δεν μπορεί να βασίζεται απλά σε σχετική βεβαίωση που εκδίδεται από την Περιφέρεια την στιγμή της αίτησης, αλλά θα πρέπει να έχουν προεκδοθεί σχετικοί αντίστοιχοι πίνακες ελλειμματικότητας ανά κλάδο από κάθε Περιφέρεια.

 

Ειδικές παρατηρήσεις για νησιωτικές Περιφέρειες και κηρυχθείσες σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας περιοχές.

1. Θεωρούμε απαραίτητη την εισαγωγή πρόσθετων συμπληρωματικών κριτηρίων επιλογής πράξεων για τις νησιωτικές περιοχές που έχουν πληγεί από το προσφυγικό – μεταναστευτικό ζήτημα, στο υπομέτρο 4.2 «Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση/εμπορία και/ή ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020».

2. Μετά από την κήρυξη σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας όλων των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Λέσβου της ΠΕ Λέσβου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου με την υπ αρ. Απόφαση 4249/13-06-2017 του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας κ. Ιωάννη Καπάκη, παρακαλούμε για την προσθήκη, στα Μέτρα: Μ19 «Στήριξη για τοπική ανάπτυξη μέσω του LEADER» και 4.2 «Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση/εμπορία και/ή ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020», πρόσθετων συμπληρωματικών κριτηρίων επιλογής πράξεων ευνοϊκών για τις νησιωτικές περιοχές που έχουν πληγεί, καθώς και για την αύξηση του προϋπολογισμού των Μέτρων αυτών. 

 
Συνάντηση στη Περιφέρεια Κρήτης για την μετάδοση της πληροφορίας μεταξύ εκπροσώπων Κινεζικών και Κρητικών Μέσων Ενημέρωσης PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Πέμπτη, 22 Ιούνιος 2017 16:18

Συνάντηση στη Περιφέρεια Κρήτης για την μετάδοση της πληροφορίας μεταξύ εκπροσώπων Κινεζικών και Κρητικών Μέσων Ενημέρωσης.

resized 2κρητη

Η διάρθρωση των Μέσων Ενημέρωσης της Κρήτης όσο αφορά την «μετάδοση της πληροφορίας» από καθημερινές εφημερίδες του νησιού και τους τηλεοπτικούς σταθμούς βρέθηκε στο επίκεντρο σημερινής συνάντησης στη Περιφέρεια Κρήτης μετά από αίτημα Κινεζικής αντιπροσωπείας (εκπροσώπων Μέσων Ενημέρωσης) από την επαρχία Shaanxi στη κεντρική Κίνα.

Η συνάντηση-ενημέρωση έγινε με την συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ της Κρήτης με συμμετοχή ημερήσιων εφημερίδων και τηλεοπτικών σταθμών και εκπροσώπων μεγάλων μέσων ενημέρωσης της Κινεζικής επαρχίας στο πλαίσιο υλοποίησης της διεθνούς πρωτοβουλίας «Δρόμοι του Μεταξιού» όπου η Ελλάδα αποτελεί στρατηγικό εταίρο της Κίνας για την συνεργασία της, με χώρες της Ευρώπης.

Μεταφέροντας τους θερμούς χαιρετισμούς του Περιφερειάρχη Σταύρου Αρναουτάκη στη Κινεζική αντιπροσωπεία, ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης στο τομέα Ευρωπαϊκών-Διεθνών θεμάτων Γιώργος Αλεξάκης αναφέρθηκε στην ιστορία-πολιτισμό της Κρήτης, στον αγροδιατροφικό τομέα, στο ποιοτικό τουριστικό προϊόν της Κρήτης αλλά και στην κοινωνικο-οικονομικη διάρθρωση του νησιού.

resized 1κρητη

Στη συνέχεια οι εκπρόσωποι, διευθυντικά στελέχη, των ημερήσιων εφημερίδων και των τηλεοπτικών σταθμών της Κρήτης αναφέρθηκαν εκτενώς στη διάρθρωση των μέσων ενημέρωσης που εκπροσωπούν, στην αναπαραγωγή-μετάδοση της ενημέρωσης-πληροφορίας. Ακολούθως ανάλογη εκτενής αναφορά έγινε από τους εκπροσώπους των ΜΜΕ της Κινεζικής επαρχίας Shaanxi.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Γιώργος Αλεξάκης, σε δηλώσεις του υπογράμμισε: «Υποδεχόμαστε σήμερα στη Περιφέρεια Κρήτης τους εκπροσώπους μέσων ενημέρωσης της επαρχίας Shaanxi στη κεντρική Κίνα. Ενδιαφέρονται για συνεργασίες στο νησί. Η πρωτοβουλία των Κινέζων περιλαμβάνεται στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας τους για την επανασύσταση των «Δρόμων του Μεταξιού». Μια διεθνής πρωτοβουλία με πολιτικό, εμπορικό και διεθνές περιεχόμενο στο οποίο η Ελλάδα ανταποκρίνεται, γιατί η χώρα μας είναι μια από τις επιλεγμένες χώρες από την Κίνα για συνεργασίες. Είναι η χώρα που επιλέχθηκε για να είναι στρατηγικός σύμμαχος της Κίνας στην διείσδυση της στην Ευρώπη, και η Κρήτη οφείλει να διερευνήσει το ρόλο της, τις συνεργασίες που μπορούν να προκύψουν με την Κίνα σε αυτή την κατεύθυνση».

Η Κινεζική αντιπροσωπεία από την επαρχία Shaanxi (Mr. Xiao Songyun, Mr. Yang Xiaojian, Mr. Sun Wei, Ms. Zhang, Mr. Yang Jun) ευχαριστώντας τον Περιφερειάρχη Κρήτης, τον Αντιπεριφερειάρχη Κρήτης και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ για τη φιλοξενία και την ενημέρωση, ανέφεραν ότι στόχος της παρουσίας τους στο νησί μας είναι η καταγραφή των προηγμένων εμπειριών των ΜΜΕ της Κρήτης στην μετάδοση της πληροφορίας-ενημέρωσης, υπογραμμίζοντας την διάθεση για συνεργασίες .

 
Οι κολοσσοί της τεχνολογίας στο πλευρό της Αθήνας - Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης συγκρότησε το Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας PDF Εκτύπωση E-mail
Αναρτήθηκε απο τον/την ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ   
Τετάρτη, 21 Ιούνιος 2017 17:38

Οι κολοσσοί της τεχνολογίας στο πλευρό της Αθήνας - Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης συγκρότησε το Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας

resized IMG 9145

Η πόλη της Αθήνας αποκτά Ψηφιακό Συμβούλιο, ένα συμβουλευτικό όργανο ενίσχυσης της ψηφιακής τεχνολογίας της πόλης, που συνεδρίασε για πρώτη φορά υπό τον δήμαρχο Αθηναίων κ. Γιώργο Καμίνη, στο Δημαρχείο της Αθήνας. 

Στο Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας μετέχουν εννέα Διευθύνοντες Σύμβουλοι (CEO) των μεγαλύτερων εταιριών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και παγκοσμίως, καθώς και διακεκριμένοι επιστήμονες από τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα της πόλης.

«Το Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας θα λειτουργεί συμβουλευτικά προς τον δήμαρχο, με σκοπό να προσφέρει τεχνογνωσία και καλές πρακτικές» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, ευχαριστώντας τους συμμετέχοντες στο Συμβούλιο για τη δέσμευσή τους να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της ψηφιακής δυναμικής της Αθήνας. 

Στο Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας συμμετέχουν οι επικεφαλής των μεγαλύτερων εταιριών πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών, R&D και παροχής λύσεων για την Ψηφιακή Οικονομία, που δραστηριοποιούνται στη χώρα:Accenture, IBM, Microsoft, Nokia, Oracle, Όμιλος OTE, SAP, Vodafone και WIND. 

«Είναι τιμή και συνάμα μεγάλη ευθύνη όταν τόσο μεγάλες εταιρίες συνεισφέρουν στην προσπάθεια του δήμου Αθηναίων να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει στον πολίτη» δήλωσε ο κ. Καμίνης, ο οποίος περιγράφοντας τους στόχους που συμφώνησαν τα μέλη του Ψηφιακού Συμβουλίου Αθήνας, επισήμανε: «Αποστολή του συμβουλίου είναι τα μέλη του να βοηθήσουν την πόλη με τεχνογνωσία και καλές πρακτικές, έτσι ώστε όλοι μαζί να συμβάλουμε στη διάχυση της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε γειτονιά αλλά και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην Αθήνα. Μια ανταγωνιστική έξυπνη πόλη εξασφαλίζει καλύτερη ποιότητα ζωής για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, ταχύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, αποτελεσματικότερη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και βεβαίως διαφάνεια στον τρόπο λήψης των αποφάσεων». Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής του δήμου Αθηναίων, τον περασμένο Απρίλιο ο δήμαρχος Αθηναίων προχώρησε στη θεσμοθέτηση του Chief Digital Officer για την Αθήνα, τοποθετώντας στη θέση τον κ. Κωνσταντίνο Χαμπίδη.

 

 resized IMG 9146

Α. Καμπούρογλου (Athens Partnership), Δ. Σπινέλλης (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Φ. Ζερβός (Oracle), Κ. Σαμπατακάκης (Accenture), Ν. Κοζύρης (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο), Σ. Πουλίδας (IBM), Μ. Τσαμάζ (Ομίλου ΟΤΕ), Γιώργος Καμίνης (Δήμαρχος Αθηναίων), Π. Αντωνάκου (Microsoft), Χ. Μπρουμίδης (Vodafone), I. Ιωαννίδης (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), I. Καλογήρου (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο), Α. Ξηρόκωστας (SAP), Α. Εξαρχος (Nokia), Κωνσταντίνος Χαμπίδης (CDO δήμου Αθηναίων), Ν. Ζαρκαλής (WIND) 

Στο Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας συμμετέχουν: η κυρία Πέγκυ Αντωνάκου Διευθύνουσα Σύμβουλος της Microsoft, ο κ. Κυριάκος Σαμπατακάκης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture, o κ.Σπύρος Πουλίδας Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της IBM, o κ. Αθ. Έξαρχος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nokia, ο κ. Αντώνης Μονοκρούσος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Oracle, o κ.Ανδρέας Ξηρόκωστας Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της SAP Ελλάδος, ο κ. Μιχάλης ΤσαμάζΠρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, ο κ. Χάρης Μπρουμίδης Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone και ο κ. Νάσος Ζαρκαλής Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND. 

Στο Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας συμμετέχουν επίσης από την Ακαδημαϊκή Κοινότητα, ο καθηγητής Διομήδης Σπινέλλης από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο καθηγητής Ιωάννης Ιωαννίδης από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και οι καθηγητές Ιωάννης Καλογήρου και Νεκτάριος Κοζύρης από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. 

Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης έχει δεσμευτεί να επιταχύνει την ψηφιακή ανάπτυξη και να αξιοποιήσει την τεχνολογία για να αντιμετωπίσει τις μεγαλύτερες προκλήσεις της πόλης. Από το 2014 λειτουργεί το Innovathens, ο κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του δήμου Αθηναίων. Η Αθήνα έχει εξασφαλίσει την υποστήριξη παγκόσμιων ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων είναι τοΊδρυμα Σταύρος Νιάρχος, η Bloomberg Associates και επιλέχθηκε να γίνει μέρος του Δικτύου των «100 Resilient Cities», μια πρωτοβουλία που στηρίζει το Rockefeller Foundation. Μέσω του Ψηφιακού Συμβουλίου, η Αθήνα δεσμεύεται με κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και βασικούς εταίρους του ιδιωτικού τομέα να αναπτύξουν τεχνολογικές στρατηγικές για τη βελτίωση της ζωής των Αθηναίων. Ο συντονισμός για τη συγκρότηση του Ψηφιακού Συμβουλίου έγινε από το Athens Partnership.   

 

 


Σελίδα 1 από 2117
Ο Ιούνιος στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού κλείνει με δύο μεγάλες συναυλίες.
Ο Ιούνιος στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού κλείνει με δύο μεγάλες συναυλίες.
Ο Ιούνιος στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού κλείνει με δύο μεγάλες συναυλίες. Στις 28 Ιουνίου, Οι μουσικές της Κρήτης θα κατακτήσουν ...

Τέλος σε μια λαμπρή καριέρα, Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, ο μόνος άνδρας ηθοποιός με τρία Όσκαρ, αποσύρεται από την ηθοποιία.
Τέλος σε μια λαμπρή καριέρα,  Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, ο μόνος άνδρας ηθοποιός με τρία Όσκαρ, αποσύρεται από την ηθοποιία.
Τέλος σε μια λαμπρή καριέρα, Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, ο μόνος άνδρας ηθοποιός με τρία Όσκαρ, αποσύρεται από την ηθοποιία. Ο ...

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση