ATTICANEWS.GR

Member Area
ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ


Το Φθινόπωρο αρχίζει στις 22/9, αλλά… του Διονύση Π. Σιμόπουλου επίτιμου διευθυντή Ευγενιδείου Πλανηταρίου
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Πέμπτη, 21 Σεπτέμβριος 2017 12:26

Το Φθινόπωρο αρχίζει στις 22/9, αλλά…

του Διονύση Π. Σιμόπουλου

επίτιμου διευθυντή Ευγενιδείου Πλανηταρίου

Μερικές φορές παίρνουμε ορισμένα πράγματα ως δεδομένα. Πάρτε, για παράδειγμα, την Ανατολή και τη Δύση του Ήλιου. Ξέρουμε, δηλαδή, ότι καθημερινά ο Ήλιος θα ανατείλει στην Ανατολή και θα δύσει στη Δύση, και ξέρουμε επίσης ότι η διάρκεια της ημέρας είναι μικρότερη το Χειμώνα και μεγαλύτερη το Καλοκαίρι, ενώ το αντίθετο συμβαίνει για την διάρκεια της νύχτας. Υπάρχουν, όμως, δύο ημέρες στη διάρκεια ενός έτους που η Ημέρα έχει την ίδια περίπου διάρκεια με την Νύχτα. Αυτές οι δύο ημέρες ονομάζονται Ισημερίες (ίση μέρα-ίση νύχτα) και σηματοδοτούν η μία την πρώτη μέρα της Άνοιξης και η άλλη την πρώτη μέρα του Φθινοπώρου. Ας δούμε, όμως, τι ακριβώς συμβαίνει, γιατί αυτό που αποκαλούμε “Ισημερία” (Ανοιξιάτικη και Φθινοπωρινή) δεν είναι στην πραγματικότητα ακριβώς έτσι!

resized 21913014 1748449655190003 641200501 n

Όπως φαίνεται στο σχήμα [που συνοδεύει το κείμενο] κάθε μέρα η Γη βρίσκεται σε διαφορετική θέση πάνω στην τροχιά της από αυτήν που βρισκόταν την προηγουμένη, και από κάθε νέα θέση εμείς πάνω στη Γη αντικρίζουμε τον Ήλιο από διαφορετική γωνία. Έτσι κάθε φορά που η Γη συμπληρώνει μία πλήρη περιφορά γύρω από τον Ήλιο, μας φαίνεται ότι ο Ήλιος ήταν αυτός που συμπλήρωσε έναν κύκλο γύρω από τη Γη, πάνω στην εκλειπτική. Η εκλειπτική δηλαδή δεν είναι τίποτε άλλο παρά η απεικόνιση, ή η προέκταση πάνω στην ουράνια σφαίρα, της γήινης τροχιάς γύρω από τον Ήλιο.

Αν παρατηρήσουμε την εκλειπτική και τη συγκρίνουμε με τον ουράνιο ισημερινό (την προέκταση δηλαδή του ισημερινού της Γης και την αποτύπωσή του πάνω στον ουράνιο θόλο) θα δούμε ότι οι δύο αυτοί κύκλοι δε συμπίπτουν, αλλά αντίθετα τέμνονται, σχηματίζοντας γωνία ίση με 23 μοίρες και 27 πρώτα λεπτά, λόγω της κλίσης που έχει ο άξονας της Γης σε σχέση με το επίπεδο που σχηματίζει η εκλειπτική. Η γωνία αυτή ονομάζεται “λόξωση της εκλειπτικής”, και τα δύο αυτά σημεία στα οποία τέμνονται οι δύο κύκλοι ονομάζονται “ισημερινά σημεία”.

Στο πρώτο σημείο, ο ουράνιος ισημερινός τέμνει την εκλειπτική εκεί όπου ο Ήλιος βρίσκεται στις 20-21 Μαρτίου. Το σημείο αυτό ονομάζεται εαρινό ισημερινό σημείο, και από την ημέρα αυτή αρχίζει η Άνοιξη. Εκ διαμέτρου αντίθετα η τομή γίνεται όταν ο Ήλιος βρίσκεται στις 22-23 Σεπτεμβρίου. Το σημείο αυτό ονομάζεται φθινοπωρινό ισημερινό σημείο, και από την ημέρα αυτή αρχίζει το Φθινόπωρο. Θα θεωρούσε, λοιπόν, κάποιος ότι στις δύο αυτές ημέρες, σε ολόκληρη τη Γη, η νύχτα είναι ίση με την ημέρα, δηλαδή επί 12 ώρες ο Ήλιος βρίσκεται πάνω από τον ορίζοντα και επί 12 ώρες βρίσκεται κάτω από τον ορίζοντα, έχουμε δηλαδή ίση-μέρα: ισημερία.

Τα πράγματα, όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι! Γιατί η “ίση μέρα-ίση νύχτα”, όταν δηλαδή o Ήλιος φτάνει στα ισημερινά σημεία, συμβαίνει μόνο στους τόπους που βρίσκονται ακριβώς πάνω στον γήινο ισημερινό. Στις περιοχές που βρίσκονται είτε πάνω είτε κάτω από τον ισημερινό η “ίση μέρα-ίση νύχτα” συμβαίνει μερικές ημέρες πριν ή μετά από την “ισημερία”.

Πάρτε για παράδειγμα την Αθήνα που βρίσκεται 38 περίπου μοίρες βόρεια του ισημερινού. Η αρχή του Φθινοπώρου και για την Αθήνα και για ολόκληρη τη Γη θα ξεκινήσει όταν ο Ήλιος θα φτάσει στο Φθινοπωρινό ισημερινό σημείο στις 23:01:01 [Θερινή ώρα Ελλάδος] της Παρασκευής, 22 Σεπτεμβρίου 2017. Παρ’ όλα αυτά η “ίση μέρα-ίση νύχτα” για την Αθήνα θα συμβεί στις 26 Σεπτεμβρίου όταν η ημέρα θα έχει διάρκεια 11:59:30 ενώ η νύχτα θα έχει διάρκεια 12:00:30. Η ημέρα της ισημερίας δηλαδή ΔΕΝ αλλάζει και παραμένει ίδια για όλο τον κόσμο γιατί την ημέρα και ώρα που αναφέρεται πιο πάνω ο Ήλιος πράγματι φτάνει στο Φθινοπωρινό Ισημερινό σημείο, απλώς στην Αθήνα η ίση μέρα ίση νύχτα συμβαίνει μερικές ημέρες αργότερα.

Η περιγραφή της συνοδευτικής φωτογραφίας:

Η φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενο έχει δημιουργηθεί από τον επαγγελματία φωτογράφο Λουκά Χαψή [https://www.facebook.com/loukas.hapsis.photography/?rc=p] ο οποίος την περιγράφει ως εξής:

Για έξι μήνες κατέγραφα με την φωτογραφική μου μηχανή τον ήλιο να δύει από ένα συγκεκριμένο σημείο στο βουνό πάνω από το άλσος του Σκοπευτηρίου στην Καισαριανή. Επέλεξα τις παρακάτω ημερομηνίες ώστε το σημείο που δύει ο ήλιος να απέχει 10 μοίρες περίπου από την προηγούμενη τροχιά.

 

25 Δεκεμβρίου - Αζιμούθιο 240,5°

6 Φεβρουαρίου - Αζιμούθιο 250,7°

29 Φεβρουαρίου - Αζιμούθιο 261°

21 Μαρτίου - Αζιμούθιο 271,4°

11 Απριλίου - Αζιμούθιο 281,7°

5 Μαίου - Αζιμούθιο 291,8°

21 Ιουνίου - Αζιμούθιο 301°

 

Κάποια σύννεφα μπορεί να έκρυψαν εν μέρη την μία τροχιά του Φεβρουαρίου αλλά νομίζω πως είναι ένα στοιχείο που συμβάλει στην αυθεντικότητα της σύνθεσης. Χρησιμοποίησα την

Canon 5D Mark II με τον 20mm f2,8.

Settings : ISO 50 , f22 , 1/8000sec , Interval 4 min.

Χρησιμοποίησα ένα τρίποδο manfrotto το 055 σε πλήρη ανάπτυξη με τα πόδια να πατάνε σε 3 σημάδια πάνω στο βράχο. Πρακτικά δηλαδή η μηχανή ήταν στο ίδιο σημείο. Επίτηδες δεν χρησιμοποίησα zoom αλλά φακό σταθερής εστιακής απόστασης. Στο καδράρισμα είχα κάποια σημεία αναφοράς μέσα στο ίδιο το κάδρο ώστε να μπορώ να έχω όσο μεγαλύτερη ταύτιση γίνεται. Στο τέλος κάθε τροχιάς πριν ξεστήσω την μηχανή έκανα και μία νορμάλ έκθεση με το τοπίο. Αυτές οι εκθέσεις με βοήθησαν. Να κάνω alligment στο photoshop τις 7 τροχιές μεταξύ τους.

Όλα τα frames ενώθηκαν με το ελεύθερο λογισμικό STARTRAILS. Ξαναπήγα ένα απόγευμα για να φωτογραφίσω στο πρώτο πλάνο εμένα με την φωτογραφική μου μηχανή και την πόλη της Αθήνας στο βάθος. Έτσι μόλις ολοκλήρωσα άλλη μία δύσκολη και σπάνια λήψη που μας δείχνει πως η δύση του ήλιου μεταβάλλεται περιοδικά κατά τη διάρκεια του έτους.

Feel free to share my photo but please respect my watermark and only repost with a credit to me. Thank you! Loukas Hapsis Photography.”

resized 21849119 1748449658523336 276443770 n

 
Το πρώτο στην Ευρώπη «Ευρωπαϊκό Διεπιστημονικό Κέντρο Τουρισμού του Δρόμου του Μεταξιού» στο ΑΠΘ
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Τρίτη, 19 Σεπτέμβριος 2017 14:38

Το πρώτο στην Ευρώπη «Ευρωπαϊκό Διεπιστημονικό Κέντρο Τουρισμού του Δρόμου του Μεταξιού» στο ΑΠΘ

 1

Με πρωτοβουλία του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ιδρύθηκε το πρώτο στην Ευρώπη «Ευρωπαϊκό Διεπιστημονικό Κέντρο Τουρισμού του Δρόμου του Μεταξιού».

Στόχος του Κέντρου είναι η διεπιστημονικού χαρακτήρα μελέτη και έρευνα σε ευρωπαϊκή και διεθνή κλίμακα, η ενίσχυση διεθνών συνεργασιών και η ανάδειξη νέων προοπτικών βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, με αξιοποίηση της υλικής και άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς του Δρόμου του Μεταξιού. Το «Ευρωπαϊκό Διεπιστημονικό Κέντρο Τουρισμού του Δρόμου του Μεταξιού» έχει σκοπό να αναδείξει τον ρόλο του ΑΠΘ και της Ελλάδας στη νέα και πολλά υποσχόμενη ζώνη επιρροής του Δρόμου του Μεταξιού.

Το «Ευρωπαϊκό Διεπιστημονικό Κέντρο Τουρισμού του Δρόμου του Μεταξιού» ιδρύθηκε με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και του Ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού.

 Ύστερα από την απόφαση της Συγκλήτου (αριθμ. 27658/29-8-2017), με την οποία ιδρύθηκε το Κέντρο, πραγματοποιήθηκε, χθες 18/9/2017, στο κτίριο Διοίκησης του ΑΠΘ, η πρώτη συνεδρίαση, υπό την προεδρία του Πρύτανη του ΑΠΘ, Καθηγητή Περικλή Μήτκα, και συγκροτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο απαρτίζεται από τους/τις καθηγητές/τριες του ΑΠΘ:

 

-Πρόεδρος Δ.Σ., Αν. Καθηγήτρια Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, Στέλλα Κωστοπούλου,

-Αν. Πρόεδρος Δ.Σ., Καθηγήτρια Τμήματος Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος του ΑΠΘ, Θέκλα Τσιτσώνη,

-Γραμματέας Δ.Σ., Επίκ. Καθηγητής Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, Χρήστος Τσιρώνης,

-Ταμίας Δ.Σ., Αν. Καθηγήτρια Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης του ΑΠΘ, Ελένη Παπαδοπούλου.

Μέλη:

-Καθηγήτρια Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΑΠΘ, Μαλαματένια Σκαλτσά,

-Καθηγητής Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ΑΠΘ, Κωνσταντίνος Κωτσάκης,

-Καθηγητής Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΑΠΘ, Γεώργιος Δογάνης.

 «Η χώρα μας και ειδικότερα η Βόρεια Ελλάδα και η Θεσσαλονίκη έχουν κομβική θέση, γεωγραφικά και ιστορικά, στον Δρόμο του Μεταξιού, καθώς, επίσης, και στην πρωτοβουλία της Κίνας ''Μια Ζώνη-Ένας Δρόμος'', για την ανασύσταση του χερσαίου και θαλάσσιου Δρόμου του Μεταξιού, την προώθηση της οικονομικής συνεργασίας, την ενοποίηση διαφορετικών αγορών και τη δημιουργία ενός νέου πλαισίου οικονομικής περιφερειακής συνεργασίας, που θα ευνοήσει τις χώρες που βρίσκονται κατά μήκος του Δρόμου του Μεταξιού. Σε αυτό το πλαίσιο, ιδρύθηκε και θα λειτουργήσει το νεοσύστατο Κέντρο» αναφέρει η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Αν. Καθηγήτρια Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, Στέλλα Κωστοπούλου.

 Οι αμέσως επόμενες δράσεις του Κέντρου είναι η σύναψη Memorandum of Understanding με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, η υποβολή φακέλου για τη διεκδίκηση της φιλοξενίας του 8th International UNWTO Silk Road Meetingστη Θεσσαλονίκη, η διοργάνωση Θερινού Σχολείου στο ΑΠΘ, τον Ιούνιο του 2018, η ανάπτυξη συνεργασιών με φορείς της τουριστικής βιομηχανίας της πόλης, όπως με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, και η υποβολή προτάσεων σχετικών ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

 
Συνάντηση του Προέδρου της Ν.Δ. κ. Κ. Μητσοτάκη με μαθητές και φοιτήτριες που διακρίθηκαν σε παγκόσμιους διαγωνισμούς.
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Σάββατο, 16 Σεπτέμβριος 2017 08:41

Συνάντηση του Προέδρου της Ν.Δ. κ. Κ. Μητσοτάκη με μαθητές και φοιτήτριες που διακρίθηκαν σε παγκόσμιους διαγωνισμούς.

resized  DIM3707

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, που πραγματοποιεί επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της 82ης Δ.Ε.Θ. είχε την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, συνάντηση με μαθητές που διακρίθηκαν στην Μαθηματική Ολυμπιάδα και με φοιτήτριες της Αρχιτεκτονικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, που - στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας τους - κέρδισαν ένα από τα πρώτα βραβεία σε παγκόσμιο διαγωνισμό αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού.
 resized  DIM3720
Ειδικότερα, συναντήθηκε με τον Βασίλη Γεωργιάδη, πρωτοετή φοιτητή του Α.Π.Θ., που κέρδισε το χρυσό μετάλλιο στην Ολυμπιάδα Μαθηματικών και τον Ραφαήλ Τσιάμη, μαθητή της Γ' Λυκείου, που κέρδισε το αργυρό μετάλλιο. Σημειώνεται ότι ο Ραφαήλ Τσιάμης κατέκτησε την πρώτη θέση και στην τελική φάση του διαγωνισμού Αστρονομίας και θα συμμετάσχει, το Νοέμβριο, στην 11η Ολυμπιάδα Αστρονομίας, που θα γίνει στην Ταϊλάνδη.
 resized  DIM3727
Συναντήθηκε, επίσης, με τις τελειόφοιτες φοιτήτριες του τμήματος αρχιτεκτονικής του Α.Π.Θ., Μαρία Λανταβού και Ευθυμία Δουρουδή, οι οποίες  - με το σχέδιό τους για το έξυπνο ρούχο - απέσπασαν το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Product Design», ανάμεσα σε 512 προτεινόμενα έργα φοιτητών και επαγγελματιών αρχιτεκτόνων από 30 χώρες, στον παγκόσμιο διαγωνισμό αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού για τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου «Rethinking the Future».
 resized  DIM3736
Οι δύο φοιτήτριες σχεδίασαν ένα «έξυπνο» ρούχο (wearable), που μπορεί να προσαρμόζεται στις εναλλαγές της θερμοκρασίας, αλλά και στις διαφορετικές δραστηριότητες της μέρας.  

resized  DIM3739

 
«Το Σώμα – Η Ψυχή – Ο Τόπος. Σύγχρονοι Έλληνες Καλλιτέχνες» Έκθεση του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στο Εθνικό Μουσείο Τεχνών της Κίνας στο πλαίσιο της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης του Πεκίνου.
News - ΛΟΓΟΣ-ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Πέμπτη, 14 Σεπτέμβριος 2017 15:56

«Το Σώμα – Η Ψυχή – Ο Τόπος. Σύγχρονοι Έλληνες Καλλιτέχνες»

Έκθεση του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στο Εθνικό Μουσείο Τεχνών της Κίνας στο πλαίσιο της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης του Πεκίνου.

​ resized 2 LIZZIE KALLIGAS

 Λίζη Καλλιγά, Swimmers, 2007, Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη

Η Ελλάδα συμμετέχει ως τιμώμενη χώρα στην 7η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης του Πεκίνου, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτιστικών Ανταλλαγών και Συνεργασίας Πολιτιστικών Βιομηχανιών Ελλάδας-Κίνας. H  Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λυδία Κονιόρδου θα είναι η κεντρική ομιλήτρια στα εγκαίνια της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης του Πεκίνου στις 24 Σεπτεμβρίου 2017, στο παράλληλο πρόγραμμα της οποίας διοργανώνεται η έκθεση με τίτλο «Το Σώμα – Η Ψυχή – Ο Τόπος. Σύγχρονοι Έλληνες Καλλιτέχνες». Φορέας διοργανωτής της έκθεσης η οποία θα φιλοξενηθεί στο Εθνικό Μουσείο Τεχνών στην κινεζική πρωτεύουσα με τη συμμετοχή 27 σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών είναι το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Θεσσαλονίκης..

 resized 3 KORNILIOS GRAMMENOS

Κορνήλιος Γραμμένος, Trojan trireme, 2013, Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη

 

 

Την έκθεση, που θα διαρκέσει από τις 24 Σεπτεμβρίου ως τις 15 Οκτωβρίου 2017, επιμελούνται η Μαρία Τσαντσάνογλου, διευθύντρια του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και η Συραγώ Τσιάρα, διευθύντρια του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης.

Στις 25 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί επίσης διεθνές συμπόσιο για τις εθνικές συνεργασίες με την Κίνα στον χώρο των εικαστικών τεχνών και θα μιλήσουν η Αντιπρόεδρος του ΔΣ του ΚΜΣΤ, καθ. Σοφία Καϊτατζή-Γουίτλοκ και η διευθύντρια του ΚΜΣΤ, Μαρία Τσαντσάνογλου.

 resized 4 RANIABELLOU

Ράνια Μπέλλου, Dreams and Reality, 2017, Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη και των Γκαλερί Καλφαγιάν Αθήνα - Θεσσαλονίκη

 

 

Όπως αναφέρουν οι επιμελήτριες, στόχος της έκθεσης είναι να αναδειχθεί ο δυναμισμός και η εξωστρέφεια της σύγχρονης ελληνικής τέχνης σε μια χώρα που τα τελευταία χρόνια καταλαμβάνει σημαντική θέση στην διεθνοποιημένη καλλιτεχνική σκηνή. Η έκθεση επιδιώκει να τονίσει πώς οι υποκειμενικές αφηγήσεις, οι εμπειρίες και οι ερμηνείες στο έργο των σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών δίνουν μορφή σε θέσεις που αποκαλύπτουν την ολότητα της ύπαρξης. Οι λέξεις «Σώμα», «Ψυχή» και «Τόπος», σηματοδοτούν βασικές παραμέτρους της καλλιτεχνικής πρακτικής. Ο «Τόπος» συνδέεται με το πολιτιστικό υπόβαθρο του καλλιτέχνη, η «Ψυχή» με την συγκίνηση και την υποκειμενικότητα, ενώ το "Σώμα" γίνεται ισχυρό όχημα για αυτοεκδήλωση, προσελκύοντας και το ενδιαφέρον για τις επιτελικές τέχνες.

Με προφανή έμφαση στην υλικότητα και την υφή, η έκθεση καλύπτει ένα ευρύ φάσμα μέσων. Οι καλλιτέχνες που εκφράζονται μέσα από τη ζωγραφική και τη γλυπτική συνυπάρχουν με συναδέλφους τους που προτιμούν την εγκατάσταση, το βίντεο, το σχέδιο, τη χαρακτική ή τη φωτογραφία. Κοινή βάση για όλους είναι το επίπεδο του οπτικού λεξιλογίου, το οποίο σηματοδοτεί τόσο το εγχώριο πολιτιστικό τους υπόβαθρο όσο και την ένταξή τους στο διεθνές καλλιτεχνικό περιβάλλον.

Το ΚΜΣΤ επιδιώκει με αυτή την πρώτη μεγάλη παρουσία σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών στο Πεκίνο να διευρύνει τις συνεργασίες του με φορείς και μουσεία της Κίνας. Για τον λόγο αυτό συμφωνήθηκε ανταποδοτική έκθεση σύγχρονων Κινέζων καλλιτεχνών στη Θεσσαλονίκη την άνοιξη του 2018.

 resized 5 ELENI PAVLOPOULOU

Ελένη Παυλοπούλου, “Re-naissance”, 2015, Ευγενική παραχώρηση του καλλιτέχνη

Συμμετέχοντες καλλιτέχνες:

Μπάμπης Βενετόπουλος, Αικατερίνη Γεγησιάν, Μανώλης Γιανναδάκης, Γιώργης Γερόλυμπος, Βαγγέλης Γκόκας, Ρίτσαρντ Γουίτλοκ, Κορνήλιος Γραμμένος, Βασίλης Ζωγράφος, Λίζη Καλλιγά, Χριστίνα Κάλμπαρη, Φωτεινή Καριωτάκη, Γιώργος Κατσάγγελος, Πάνος Κοκκινιάς, Σωτήρης Λιούκρας, Ανδρέας Λώλης, Αλέξανδρος Μαγκανιώτης, Δέσποινα Μεϊμάρογλου, Μανόλης Μπαμπούσης, Κώστας Μπασάνος, Ράνια Μπέλλου, Κωνσταντίνος Ξενάκης, Ελένη Παυλοπούλου, Βασίλης Πούλιος, Δανάη Στράτου, Πάνος Τσαγκάρης, Γιώργος Τσεριώνης, Έλλη Χρυσίδου

 resized HELLAS CHINA LOGO

  

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Κολοκοτρώνη 21, Σταυρούπολη, 56430 Θεσσαλονίκη

Τ: 2310 589141 & 3, F: 2310 600123

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 14 Σεπτέμβριος 2017 16:03
 


Σελίδα 1 από 492

ATTICANEWS.GR στο Facebook

Powered by Jasper Roberts - Blog
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ερωτευμένη και πάλι η Halle Berry
Ερωτευμένη και πάλι η Halle Berry
Ερωτευμένη και πάλι η Halle Berry Η γοητευτική ηθοποιός Halle Berry είναι και πάλι ευτυχισμένη, καθώς μετά το διαζύγιο της με τον ...

Μεγαλειώδης η συναυλία του Γιάννη Μαρκόπουλου στο 23ο Φεστιβάλ του Δήμου Παπάγου - Χολαργού.
Μεγαλειώδης η συναυλία του Γιάννη Μαρκόπουλου στο 23ο Φεστιβάλ του Δήμου Παπάγου - Χολαργού.
Μεγαλειώδης η συναυλία του Γιάννη Μαρκόπουλου στο 23ο Φεστιβάλ του Δήμου Παπάγου - Χολαργού. Μια μαγική βραδιά έζησαν ...